Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har Michelin AGILIS CAMPING och på däcket står det M+S vad gäller?
Får man köra med dessa på vintern (vid vinterväglag).
Jag har oxå agilis men ser inga snöflingor.Trodde oxå att det var godkänd på vinterväg.Men det är som tur alltid någon som VET (INTE tror)
Jag har Michelin AGILIS CAMPING och på däcket står det M+S vad gäller?
Får man köra med dessa på vintern (vid vinterväglag).
M&S betyder mud and snow, men är inte godkända som vinterdäck i Sverige om de inte har en snöflinga.
Att det ska vara så svårt att skriva klartext, VINTERDÄCK, kan inte missförstås. Samma med datum, det kan skrivas på hur många sätt som helst. 20141004. 141004. 4/10 2014. 14406. 1440. 4014. 14-10-04. 4-10-14, 4 okt 14. Detta är samma datum, det är enbart löjligt. Personnumret får inte skrivas på mer än ett sätt.
Javisst, men även personnumret kan skrivas på en massa olika sätt beroende vem vill ha det, med hela årtalet, eller bara två sista siffror i årtalet, med eller utan streck mellan födelsedatum och de fyra sista siffrorna..
Dessutom är nog Sverige mycket ensam att skriva datum som 141003, mycket ensam bland världens andra och stora länder.
Vi måste nog lära oss at inte vara medelpunkter utan stilla åskådare som måste både lära och förstå resten av den stora världen...
Jyrki
Att det ska vara så svårt att skriva klartext, VINTERDÄCK, kan inte missförstås. Samma med datum, det kan skrivas på hur många sätt som helst. 20141004. 141004. 4/10 2014. 14406. 1440. 4014. 14-10-04. 4-10-14, 4 okt 14. Detta är samma datum, det är enbart löjligt. Personnumret får inte skrivas på mer än ett sätt.