• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mercedesservice

majsan332

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
714
Medlemskap
2025
Hej
vi har just köpt en Frankia automat på mercedeschassi. Vi undrar om någon kan tipsa om en pålitlig mercedes serviceverkstad i Göteborgsområdet? Vi behöver göra 5000-milsservice.
Tacksam för svar.
Majsan:wub:

Sv: Mercedesservice

Hej....Jag brukar anlita Hedin Bil i Borås, de har en bra kille där på lastbilsavdelningen som jag även fått tips utav ang frågor med mercedes motorn o chassiet. Ring gärna o hör er för där men kanske lite långt att åka ?

tack för svar.... de e ju inte så långt till Borås och om man vet att det är bra så........:yes:

Hej
vi har just köpt en Frankia automat på mercedeschassi. Vi undrar om någon kan tipsa om en pålitlig mercedes serviceverkstad i Göteborgsområdet? Vi behöver göra 5000-milsservice.
Tacksam för svar.
Majsan:wub:
Hej
Det finns en Mercedesservice i Tuve som heter Sjölands och skall enligt mina arbetskamrater vara bra och ligger vid Tuveleden nära Gårda Johans lokaler.
mvh
Bengt

Tillbaka
Toppen