• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mercedesservice

majsan332

HBK Medlem
Inlägg
130
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
714
Medlemskap
2024
Hej
vi har just köpt en Frankia automat på mercedeschassi. Vi undrar om någon kan tipsa om en pålitlig mercedes serviceverkstad i Göteborgsområdet? Vi behöver göra 5000-milsservice.
Tacksam för svar.
Majsan:wub:
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Mercedesservice

Hej....Jag brukar anlita Hedin Bil i Borås, de har en bra kille där på lastbilsavdelningen som jag även fått tips utav ang frågor med mercedes motorn o chassiet. Ring gärna o hör er för där men kanske lite långt att åka ?
 

majsan332

HBK Medlem
Inlägg
130
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
714
Medlemskap
2024
Sv: Mercedesservice

tack för svar.... de e ju inte så långt till Borås och om man vet att det är bra så........:yes:
 

Bengt Rehngren

HBK Medlem
Inlägg
102
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1508
Medlemskap
2024
Sv: Mercedesservice

Hej
vi har just köpt en Frankia automat på mercedeschassi. Vi undrar om någon kan tipsa om en pålitlig mercedes serviceverkstad i Göteborgsområdet? Vi behöver göra 5000-milsservice.
Tacksam för svar.
Majsan:wub:
Hej
Det finns en Mercedesservice i Tuve som heter Sjölands och skall enligt mina arbetskamrater vara bra och ligger vid Tuveleden nära Gårda Johans lokaler.
mvh
Bengt
 
Toppen