• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemskort!

D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Medlemskort!

Herregud, har man inget annat för sig i detta land än klaga, klaga, klaga. Fel kan vi alla göra och detta problem är 0 för mej. Forumet verkar ibland bli en klagomur.

Digitala medlemskort finns redan, jag har ett via Copenhagen Airport i min mobil. Att fixa det måste alltså gå, men kostnaden blir kanske för hög. Något styrelsen bör undersöka tycker jag
 

Kolunda

HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
17849
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Hej
Som vanligt vet jag inte om jag vill säga. När jag köper gasol med medlemsrabatt så måste jag uppge medlemsnumret. Mao måste jag ha med mig ett utdrag från hemsidan. 2 saker i stället för 1. Nåja får väl överleva:twitcy:
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Medlemskort!

Smack!!!!! Kollade postlådan i dag och där låg det :D rakt ner i ett fack i plånboken, 23 ställs den på och Vadstena får en påhälsning i Påsk.
Tack så mycket för att ni tror på mig ett år till.
Janne är en klippa, glöm inte jobbet han lägger ned i denna klubb, hoppas vi träffas någon gång och får ljuga ikapp och ha det gott.

Mvh
Pelle
 

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.134
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Smack!!!!! Kollade postlådan i dag och där låg det :D rakt ner i ett fack i plånboken, 23 ställs den på och Vadstena får en påhälsning i Påsk.
Tack så mycket för att ni tror på mig ett år till.
Janne är en klippa, glöm inte jobbet han lägger ned i denna klubb, hoppas vi träffas någon gång och får ljuga ikapp och ha det gott.

Mvh
Pelle

kommer ni inte på årsmötet Pelle???
 

tony o nette

HBK Medlem
Inlägg
1.481
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17682
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Fixa digitala medlemskort så kan alla som vill skriva ut ett "färskt" när de vill.
Skulle väl också spara en del pengar kan jag tro. :)

Så har dom på flera klubbar jag är med i.
Ingen kan få tillgång till mitt medlemskort om dom inte har
min inloggning till medlemssidorna.
Perfekt för mej så slipper jag ha det med hela tiden och
jag kan skriva ut det igen om jag tappar bort det. :)
 

tony o nette

HBK Medlem
Inlägg
1.481
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17682
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Digitalt i mobilen vore väl det bästa, Funkar ju i arbetslivet, div utbildningar, och i annat föreningsliv.
>Blasse

Jag skall kolla om/hur detta fungerar med min "egen" klubb
då vi har handskrivna medlemskort som delas ut på nästkommande
medlemsmöten. :)
Vi har nog jätte många tryckta kort kvar sedan många år tillbaka
så det blir väl det gamla vanliga att handskriva dom några år till. :)
Tack för idén och info Blasse. //Tony
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.928
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Jag visade upp medlemskortet av misstag på en camping förra året, de i receptionen såg ut som frågetecken :confused:
Bytte kort fort som fasen.

Jag vet inte vad jag ska med detta kort att göra, åker ner i skrivbordslådan i korthögen :)
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

OBS alla kverulanter!
Gnälltråden är återuppväckt.
:)
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Medlemskort!

kommer ni inte på årsmötet Pelle???

Inget bestämt ännu, jag jobbar 6 skift och tyvärr har jag nattskift hela den helgen, försöker byta men har för tillfället ingen framgång och vidare har vi ingen semester att ta på heller pga skiftgång med 14 dagar ledigt var 6:e vecka året runt.
Jag jobbar på det och hoppas det löser sig, har till den 16/4 att försöka hitta ersättare, inte många som får köra en truck på 100 ton.:)

/Pelle
 

Håkan o Britt

HBK Medlem
Inlägg
1.527
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Tackar för kortet, jag har inte använt det någon gång, men var hittar jag vilka campingar som ger rabatt ,hittade bara en, läste någonstans att viggersvik camping ger rabatt på för sesången, men kan inte hitta det nu,mvh,håkan
 

Håkan o Britt

HBK Medlem
Inlägg
1.527
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Tackar för kortet, jag har inte använt det någon gång, men var hittar jag vilka campingar som ger rabatt ,hittade bara en, läste någonstans att viggersvik camping ger rabatt på för sesången, men kan inte hitta det nu,mvh,håkan
 

Gotand

FD HBK Medlem
Inlägg
213
Kommun
Gotland
HBK-Nr
4880
Medlemskap
2023
Sv: Medlemskort!

Vi har varit med här i klubben , ett antal år. Har aldrig fått klart för mig vad man skall ha kortet till. Kan någon tipsa?
 
I

Iveco 35

Guest
Sv: Medlemskort!

Använd kortet till att utnyttja alla rabatter som HBK arbetat fram det finns massor.
Olle.
 
Toppen