• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemskort!

Lars o Annica

HBK Medlem
Inlägg
759
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
8996
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Bengt på Lundholm, ja jag såg förklaringen på vad som hänt!
Det jag ville ha förklarat var hur gör min man om han åker själv, för att få en rabatt då det står Ulla på kortet och han heter inte så. Dessutom har vi olika efternamn. Detta är "bara"en vänlig fråga!!!
Hoppas att jag kan få ett tips.

Du kan visa din profil på telefonen eller paddan så ser man att Roland är din partner:)

Lars
 
S

Stibo

Guest
Sv: Medlemskort!

Varför lägga ner kostnad på ett nytt plastkort varje år ?
Det hade väl räckt med att att man fick ett nytt årsmärke att klistra på
Så gör en del golfklubbar och det fungerar alldeles utmärkt
 

Niclas & Pia

HBK Medlem
Inlägg
332
Kommun
Borås
HBK-Nr
5365
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Stäng tråden !! Förklaring är gjord !
Ett misstag av Janne I korrekturläsningen är gjord ....so what ...sånt kan hända.

Hur många ggr t.ex. används kortet för att få rabatt när den på kortets namn inte är med?


//Niclas
 

surtecruisers

FD HBK Medlem
Inlägg
2.016
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
Sv: Medlemskort!

hur blir det då om jag vill använda kortet och min sambo inte är med? affären kommer givetvis att ifrågasätta detta och säga att kortet inte är mitt. Särskilt inte när det inte ens står medlemsnr. Nej du får allt låta trycka upp nya till oss och skicka ut det innan säsongen börjar.MVH Eva
 

Ch & Ib

FD HBK Medlem
Inlägg
640
Kommun
Vara
HBK-Nr
13303
Medlemskap
2022
Sv: Medlemskort!

hur blir det då om jag vill använda kortet och min sambo inte är med? affären kommer givetvis att ifrågasätta detta och säga att kortet inte är mitt. Särskilt inte när det inte ens står medlemsnr. Nej du får allt låta trycka upp nya till oss och skicka ut det innan säsongen börjar.MVH Eva

Vad är det för konstiga affärer ni är i??

För mig har det räckt med att nämna huabilsklubben eller vifta med det, ingen har tittat nått närmare alls på det..
 

Love autocamper

HBK Medlem
Inlägg
17
Kommun
Haninge
HBK-Nr
18934
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Så tänker jag/vi göra!'

Vi har en "plånboksmapp" där vi har våra "viktiga" medlemskort från Vikingline, Finnlines, Tallink, Husbilsklubben plus pass.

Då har vi allt på ett och samma ställe!

Behåller kortet från 2015 ifall det skulle bli "tjafs" någonstans, då har man ju all information med sig.
Är inte så jobbigt att bära med sig hela mappen!

Man har ju så mycket annat "skit"med sig i husbilen så ett extra plastkort väger ju inte så mycket.

Vi inväntar en ny "lekkamrat" nu här i mars/april, har då tagit möjligheten att rensa bland alla "viktiga" saker man måste ha med sig i husbilen...
Sambon blev lite ledsen över att jag inte tyckte vi behövde ha typ 3-4 antennsladdar...
Men å andra sidan så tycker jag det är viktigt att ha med fina durkslag! He he!

Kram från ett regnigt Stockholm!
 
F

F.d. 55310

Guest
Sv: Medlemskort!

Orsaken ska ni få här. Det är mitt fel. Fick ett korrektur från tryckeriet som jag tydligen inte kollade upp tillräckligt. Förutsatte att tryckeriet skulle trycka kortet som dom gjort dom 2 sista åren.

Hoppas att ni har överseende med detta, så enkel var förklaringen.


P.S. Kortet fungerar naturligtvis som vanligt.

Det var bra Janne Ekan att erkänna att det blivit fel istället för att som många försöka att förklara bort orsaken.
 
F

F.d. 55616

Guest
Sv: Medlemskort!

Synd att företaget trycke år 2016, kunde ju ha sluppit trycka nya kort för all framtid till nuvarande medlemar, skulle ha blivit en rejäl förtjänst för klubben.
Endast kort till nya medlemmar......
 

Niclas & Pia

HBK Medlem
Inlägg
332
Kommun
Borås
HBK-Nr
5365
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

hur blir det då om jag vill använda kortet och min sambo inte är med? affären kommer givetvis att ifrågasätta detta och säga att kortet inte är mitt. Särskilt inte när det inte ens står medlemsnr. Nej du får allt låta trycka upp nya till oss och skicka ut det innan säsongen börjar.MVH Eva

Undrar vilka rabatter man missar som kortet skulle behövas vid.. utan en planering eller bokning där dom nekar pga att ett namn saknas...

Hittade detta bland rabatter:
Vid köp av hennes goda rökta rengnbåge får HBK köpa valfri dressing för
10:- mot uppvisande av giltigt medlems kort.Normalpris 25:-


//Niclas :yes:
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.680
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

hur blir det då om jag vill använda kortet och min sambo inte är med? affären kommer givetvis att ifrågasätta detta och säga att kortet inte är mitt. Särskilt inte när det inte ens står medlemsnr. Nej du får allt låta trycka upp nya till oss och skicka ut det innan säsongen börjar.MVH Eva

Vilken affär använder du/ni kortet i som inte godkänner det nya kortet???
HaDe Hasse från ett soligt Spanien
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Medlemskort!

Rätt skall vara Rätt från början och inget annat, nu har Janne Ekan berättat varför det blev lite fel, jag kan nog lova här och nu att så här blir det inte fler gånger.

Heder till dig Janne dels för ditt jobb i klubben och att du orkar stå ut med oss alla andra.

Mvh
Pelle
 

Bettan o Bertil

HBK Medlem
Inlägg
1.191
Kommun
Partille
HBK-Nr
8979
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Synd att det varje år skall bli sånt tjat om medlemskorten. Skulle det inte vara möjligt att i den personliga kontrollpanelen lägga in medlemskorten och för vilka familjemedlemmar det gäller. Antingen kan man skriva ut det eller så har man det i sin telefon.
 
E

Ericsson c52

Guest
Sv: Medlemskort!

Vilken jäkla tur man har gått om fritid så man slipper tänka på medlemskort,
har köpt både däck och annat aldrig behövt visa medlämmskort bara sagt att jag är medlämm och fått bra rabatt

namnet på kortet har ju ingen betydelse kontroll görs ju mot medlämskap med uppvisande av giltig ligitimation
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen