• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemskort!

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.929
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Titta på höger sida på forumet, under HBK:s förmåner

Skummade igenom medlemsrabatter lite snabbt, och kan se att det sitter flera rabbattrådar som gått ut på datum, och ett i övrigt snårigt och svårtydd information.

Här behöver det städas eller göras om till låsta trådar av rabattlämnaren så ev. diskussioner tas annan väg.

Såg även att HBK har finansiering, även där var det en "flummig" tråd.

Det här va inte lätt att utröna våra rabatter, blev fundersam efter som vissa medlemmar tydligen sitter på glödande kol och väntar på medlemskortet, och t-.o.m skriver att det kommit, vad är det jag missat som är så himla lockande med kortet??
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Medlemskort!

Skummade igenom medlemsrabatter lite snabbt, och kan se att det sitter flera rabbattrådar som gått ut på datum, och ett i övrigt snårigt och svårtydd information.

Här behöver det städas eller göras om till låsta trådar av rabattlämnaren så ev. diskussioner tas annan väg.

Såg även att HBK har finansiering, även där var det en "flummig" tråd.

Det här va inte lätt att utröna våra rabatter, blev fundersam efter som vissa medlemmar tydligen sitter på glödande kol och väntar på medlemskortet, och t-.o.m skriver att det kommit, vad är det jag missat som är så himla lockande med kortet??

Det fina utseendet :D;)
 

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Inlägg
2.370
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2024
Sv: Medlemskort!

Personligen ser jag inget problem att det fattas uppgifter på medlemskortet.
Men eftersom inte alla kommer ihåg sitt medlemsnummer då det nu är många siffror, så skriv numret på kortet,. Då underlättar ni säkert för de personerna som ska pricka av röstlängden vid årsmötet.

Hälsn. Krister.
 
Toppen