• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemsavgifter1

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Gräv ner den här tråden. Tror inte det är någon här som av ekonomiska skäl överväger om man ska vara aktiv eller intresserad medlem. Hade vi inte haft intresserade skulle vi ju inte få aktiva medlemmar. Sen är det ju faktiskt så att om man gör inlägg som man inte vill dela med intresserade finns det lösning på detta.
 
F

F.d. 2752

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Hej allesammans!
Ledsen att jag lyckats med att ta upp ett ämne som tydligen var så känsligt,som ny medlem kunde jag inte veta detta! Kommer fortsättningsvis att akta mig för att diskutera på den här siten, hoppas att övriga deltagare får det lungt och trevligt i fortsättningen när ni ej behöver reta er på mina inlägg.
M.V.H.
Fri-herren
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Hej på Dig min vän.

Jag tycker att detta Forum har visat sig att detta är rätta platsen och ta upp saker och ting och vilken KRAFT det finns i dessa inlägg. Underbart, det är så det skall vara.

Debatten kan ibland bli både hit och dit. Men det fungerar och då har vi ju kommit en bit på resan. Att alla inte kan ha samma åsikt bevisar bara att debatten och klubben lever.

Tänk om vi hade ett samhälle där alla tyckte lika. Nä, jag skulle i varje fall inte vilja leva i det samhället.

Nu skall Du inte ta illa upp för hur det än är så måste vi respektera att vi människor är olika och har olika synpunkter på saker och ting.

Du skall naturligtvis (om du känner för det) ta upp nya ämnen som engagerar, det är en sak bl.a. som klubben är till för.

En mycket klok person sa till mig en gång-- att komihåg att bli populär det blir du aldrig om du berättar dina åsikter, det blir du bara om du håller med--

Hälsningar från Kurt.:confused: ;) :D
 
F

F.d. 2752

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Tack Monica och Kurt för erat stöd från början till slut i detta tydligen allt för känsliga ämne!
M.V.H.
Fri-herran
 
F

F.d. 6424

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Hej allesammans!
Ledsen att jag lyckats med att ta upp ett ämne som tydligen var så känsligt,som ny medlem kunde jag inte veta detta

Jag tycker inte att det är något känsligt ämne och jag tycker inte det är fel att ta upp det till diskusion, mer sättet att framföra det på.

Kommer fortsättningsvis att akta mig för att diskutera på den här siten

Tycker jag är synd men kan man inte ta att andra har olika åsikter skall man inte diskutera.

hoppas att övriga deltagare får det lungt och trevligt i fortsättningen när ni ej behöver reta er på mina inlägg.

Jag ser gärna att du fortsätter att ta upp olika ämnen som du tänker på men tänk på sättet som det framförs på. Fundera på varför folk retar sig på ett inlägg!!

Rickard
 
F

F.d. 14038

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Jag tycker det är skönt att det finns personer som fri-herren som vågar sticka ut hakan, med det inte sagt att jag till fullo håller med om allt som önskas. Men det är väl bra att saker tas upp till diskussion om önskemål och funderingar utan att riskera att bli missförstådda eller på annat sätt påhoppade för sina idéer eller funderingar. jag tror att de flesta som har eller köper husbil i framtiden kommer att bli medlemmar bara vi talar om att vi finns och var. det är också jättebra att man kan gå med som intresserad innan man blir medlem ty då vet man redan innan man blir det hur det fungerar och behöver inte undra. hoppas att det fortfarande kan vara högt i tak.
Med hälsningar från
laika
Johnny Blomdahl
 

Pirkko & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
228
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
415
Medlemskap
2024
Sv: Medlemsavgifter1

Känsligt ämne! Inte det minsta, men jag tycker inte som du, Fri-herren ... är det därför du tycker att det är känsligt? :wub:

Själv tycker jag att en diskussion ofta blir intressant först när vi tycker olika. Jag respekterar din åsikt och då är det välkommet om du respekterar min, utan att påstå att det är känsligt!

Bli inte skrämd för att du fått lite mothugg! ;) Må så gôtt
 
F

F.d. 2752

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Observera! Jag har aldrig fordrat att alla ska tycka som jag,snarare tvärtom, har jag efterlyst allas inlägg, vill man däremot hela tiden haka upp sig på ordval och mitt språkbruk så får ni gärna göra det om ni tycker att det tillför ämnet något !
M.V.H.
Fri-herren
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Medlemsavgifter1

”Han kom som ett yrväder en oktoberafton och hade ett Höganäskrus i en svångrem om halsen...”
Ordval och språkbruk: jag är osäker på vad jag menar med detta citat, men kanske finns här en parallell!!??
Fredagkvällar lockar fram poeten i mig; antagligen ute och cyklar. Vänligen tag inte för allvarligt på detta mitt inlägg!
Jappe
 
F

F.d. 2752

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

”Han kom som ett yrväder en oktoberafton och hade ett Höganäskrus i en svångrem om halsen...”
Ordval och språkbruk: jag är osäker på vad jag menar med detta citat, men kanske finns här en parallell!!??
Fredagkvällar lockar fram poeten i mig; antagligen ute och cyklar. Vänligen tag inte för allvarligt på detta mitt inlägg!
Jappe
Tack Jappe!
Detta var ju ett värdefullt inlägg.
M.V.H
Fri-herren:music-icon: :) :) :) :) :) :) :) :)
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Medlemsavgifter1

Ingen begriper vad jag menar, så jag försöker igen:
En katt bland hermelinerna eller en hermelin bland katterna.
Jappe
 
F

F.d. 6424

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Var går gränsen att man bör bliva fullvärdig medlem frågar jag en tredje gång denna dag?

Jag har svarat och många andra.

Jag tycker du e en intresant människa. Du påpekar att ingen har svarat på din fråga.
Du svarar inte själv på mina frågon om att förklara vad du menar.:confused:

Jag försöker förstå.

Rickard
 

Pirkko & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
228
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
415
Medlemskap
2024
Sv: Medlemsavgifter1

:) Nebrer, jag tänkte skriva ungefär samma som du ... håller med dig.

Nu drar jag ner rullgardinen för min del i denna tråd! Hur jag än vänder mig så har jag ändan bak! Har ingen lust att ödsla nån mer energi på detta ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen