• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemsavgifter1

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 2752

Guest
Jag hoppas att flera HBK-intresserade följer mitt råd och blir fullvärdiga betalande medlemmar i HBK. Har i afton studerat matriklarna och sett hur många som fortfarande efter 7 -8 månader är registrerade som HBK-inresserade, detta är ju katastrof för klubbens ekonomi. Ni har husbilar för stora belopp men negligerar en kostnad på 100:- skr i inträde samt 100:- skr i årsavgift! Hoppas att jag får många reaktioner på denna tanke. Jag observerade att 329 hade läst mitt tidigare inlägg ang. detta men ingen hade vågat svara på min fråga ett.Se vidare under (Funderingar från ny medlem)
M.V.H
Fri-herren
Clary o Jan-Erik samt Sessan
:mad: :confused: :twitcy:
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Tack för Ditt inlägg. Håller med Dig till 100.

Däremot så tror jag att dom flesta bli medlemmar tillsist. Jag kan inte därför förstå varför folk inte blir medlemmar direkt, jag menar "vad får du för 200 spänn idag" ???

Om du går in på Bolaget 1 gång om året???

Inte kan det bero på att det är DYRT, eller är jag ute och trampar igen,
undrar kurt.:confused:
 
F

F.d. 2752

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Starkt att du vågar sticka ut hakan Kurt!
Det hedrar dig, hoppas att flera vågar följa ditt exempel och talar om sin verkliga åsikt och inte sitter still och håller med eller förkastar!
M.V.H.
Fri-herren 1051 HBK
 
F

F.d. 24280

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Tack för Ditt inlägg. Håller med Dig till 100.

Däremot så tror jag att dom flesta bli medlemmar tillsist. Jag kan inte därför förstå varför folk inte blir medlemmar direkt, jag menar "vad får du för 200 spänn idag" ???

Om du går in på Bolaget 1 gång om året???

Inte kan det bero på att det är DYRT, eller är jag ute och trampar igen,
undrar kurt.:confused:
Tja..visst får jag något för 200:- idag...kanske inte på bolaget,men vem handlar där..inte jag i alla fall..alla är kanske inte frusterade att betala dom 200:-om man inte får nåt för dom...det skall man respektera,så tycker jag i alla fall:)
 
S

SevenEleven

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Jag håller med dig Jappe, folk får göra som de vill.
Jag registrerade mig som HBK Intresserad ett tag innan jag ens hade köpt husbil och för en del kanske det stannar där och andra kanske till slut köper och då väljer att gå med.

Det som är viktigt är ju att dessa som inte betalat för att bli medlemmar förstår att det finns en hel del mer att läsa som man inte har tillgång till om man inte är medlem som t.ex ställplatser med mera.

Att kunna få vara HBK Intresserad och kunna läsa och ställa frågor inför ett köp är ju en jättebra grej och förhoppningsvis märker man ju på det sättet nyttan av att vara medlem och hur trevlig denna klubb är.
 
F

F.d. 3727

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Att vara med som intresserad en liten tid för att kolla hur tonerna går är väl ok. Gillar man jargongen så ska man gå med. Dom som int trivs henen gett vä i olag. Jämtländska, översättning erhålles på begäran.
 

kangas

HBK Medlem
Inlägg
135
Kommun
Norge
HBK-Nr
5323
Medlemskap
2024
Sv: Medlemsavgifter1

Hei!!
Jeg er enig..... Men så er det slik at jeg allerede har et medlemsskap i Norge.
Så derfor blir det vel til at jeg åker med gratis en stund til.
MEN: dette er en kjempebra side!!!Hilsen Kangas'n
 
F

F.d. 2752

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Bra Birgitta och Uffe!
Kul att ni tycker att ni tjänat in denna struntsumma ! Hoppas att ytterligare HBK-intresserade upptäckar att man ej har tillgång till ställplatser om man ej fortsätter vidare till HBK-medlem och betalar intrräde samt årsavgift.
M.V.H.
Fri-herren
Clary o Jan-Erik, samt Sessan
 
F

F.d. 24280

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Tillgång till ställ platser????Inte är det på grund av dom som man är här!Ställplatser finns det miljontals av..det är bara att parkera så har man ställplats eller hur..svårare än så är det inte
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Medlemsavgifter1

Jag gillar på sätt och vis din attityd, Zubac, men alla är kanske inte lika frimodiga, som du. Vissa vill ha lite sällskap , andra hittar något annat på ställplatserna, o.s.v..
Frihet är det största ting, som...........
Jappe
 

Pirkko & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
228
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
415
Medlemskap
2024
Sv: Medlemsavgifter1

Våga sticka ut hakan?????????:wub:
Var och en får väl göra som man själv vill! Själv var jag enbart intresserad ända tills jag köpte husbil. Tackar för alla bra tips!:D
Tror inte det finns nån här som kan kräva av ngn annan att gå med i klubben.:confused:
Jag är gärna med i denna klubb där stämningen på forumet är mycket bra och att det inte förekommer en massa "tjafs", som i en del andra forum!:D
Minst en av mina väninnor har registrerat sig som intresserad ... hon har varken husbil eller husvagn.
Tycker du friherren, att hon inte får vara med?
 
Senast ändrad:
F

F.d. 24280

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Tack för det Jappe,men visst är det bara så.Gjorde så med husvagn så varför skulle man inte göra det med husbilen..ännu enklare.:)
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Medlemsavgifter1

Zubac! Tänk om alla vore som du; vilken vacker värld vi hade haft då!
Jappe
 
F

F.d. 24280

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Absolut friare..där folk törs prata med varan..sen om det kallas för frimodigt..nej..civiliserat kanske..:)
 
F

F.d. 2752

Guest
Sv: Medlemsavgifter1

Tycker du att jag tjafsar så är det ok för min del ! Skall som ny medlem ej sticka ut min haka mera, om detta är den allmänna meningen så kommer jag ej vidare att deltaga i debatten, ty bättre är ju att ZUBAC tycker att spriten inte bör köpas på bolaget och att han ej ej skall meddela oss andra om sina miljontals ställplatser. Tack ännu en gång för en dags gemenskap och hej då!
Friherren 1051
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Medlemsavgifter1

Tag det lugnt, hetsa inte upp dig! Du blir bara förbannad. Stämningen här i klubben kan vara lite rå ibland, men i grunden hjärtlig!
Jappe
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.384
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Medlemsavgifter1

Lugn nu pojkar!
HBK består inte bara av herr Zubac så om du inte gillar hans inslag så finns det 1051(?) andra medlemmar och ett par tusen HBK-Intresserade att ha dialog med.
Vi skall dessutom ha högt i tak och kunna byta åsikter utan att ta illa upp.
Det finns en risk med dialog via forum och via mail, det blir så platt och onyanserat men jag är övertygad om att ingen menar något illa även om formuleringarna ibland kan vara lite kärva och onyanserade.
På´t igen!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen