• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemsavgift

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 8036

Guest
Sv: Medlemsavgift

Alltså . . . . .

Om man kan förarga sig så över att styrelsen påminner om årsavgiften i god tid så kan man inte ha mycket annat att ta sig till. Och inte nog med det, det var också fel skriftkod eller vad det heter och fel färg, jamen gubervars.

Och det är ju en jäkla tur att inte alla betalar den 31.12 då hade medlemsansvarig suttit med flera tusen inbetalningar till nyår.
Det är ju trots allt inte skattmasen som ska ha pengarna utan din egen
förening.

Skipper
 
Senast redigerad av en moderator:

pannor

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2799
Medlemskap
2024
Sv: Medlemsavgift

" jamen gubervars"Secket härligt utryck.Uuha,hadde dom säkert sagt i Börtnan i Jämtland
 
F

F.d. 2774

Guest
Sv: Medlemsavgift

Räntan på mina pengar, för att jag har kvar hundringen på mitt konto till den 31/12 är så låg så den kan man både ha och mista, vi har redan betalt medlemsavgiften.
Det kommer alltid att finnas folk som hittar något någonstans att opponera sig emot, så är det.....:yes:
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Medlemsavgift

Roger Medin,

Skulle du själv ha lust att sitta i jul och nyårshelgen och registrera inbetalningar.
Tänk på att det är folk som sitter och gör detta tråkiga jobb på sin fritid utan ersättning.

Utan att ha pratat med någon webbkille kan jag enkelt förstå att man bytt till röd färg på 2008.
Vi går ju in i ett nytt "betalningsår" och då ska ju naturligtvis 2009 vara grönt.
 
F

F.d. 55256

Guest
Sv: Medlemsavgift

Den här tråden kanske är ett av svaren på att tidigare skribenter har lagt av eller minskat sitt skrivande på sidan. Tycker nog att ibland har det blivit lite väl mycket "sandlådedebatt".

Ove.G
 
Senast redigerad av en moderator:
O

Oskar-543

Guest
Sv: Medlemsavgift

Er det ikke på tide at slutte den diskussion inden vi bliver helt til
Grin andre steder
Man kan jo betale når det passer en inden 31 Dec.
Og om vi er røde eller grönne har det nogen betydning
ikke for mig jag sover lige godt. Vi er ca. 3000 medlemmer og der er 10-15 stk
der er utilfredse med huske sedlen det kan dårlig regnes i % SÅ.
Jag selv Betalte for 3 dage siden for vi körer snart syd på for Vinteren
Så en god vinter til jer alle uden for meget Brok om småting


Erik 543:spinny:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 8036

Guest
Sv: Medlemsavgift

Javisst är det sandlådedebatt Ove. Men om man ondgör sig över dylika petitesser så är det ju oundvikligt att det blir sandlådedebatt. Och vi som tycker det är trams vill ju inte låta det stå oemotsagt.

Men vi kan ju avsluta ämnet här och nu, det har klart och tydligt framgått vad huvudparten av dom deltagande debattörerna står i sakfrågan.

Skipper
 
Senast redigerad av en moderator:

Miata

HBK Medlem
Inlägg
138
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1927
Medlemskap
2025
Sv: Medlemsavgift

Är det ok att betala 200, så är man klar för 2010 åxå? (lite på skämt, men lite allvar...) För att minska på administrationen kanske det kunde vara möjligt att betala för flera år. Jag skulle gärna göra det. Jag har inget annat medlemsskap som är så billigt och ger så mycket!

Janne
 
F

F.d. 24718

Guest
Sv: Medlemsavgift

F´låt en intresserad, men hellre rådlös än trådlös. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen