• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemsavgift

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 410

Guest
Sv: Medlemsavgift

Nu är det betalt och det känns skönt,
snart växlar färgen från rött till grönt.

Närmast får vi frysa intill ben och märg,
men sen skiftar även naturen till härligt grön färg.

(ber om ursäkt för detta ovidkommande inlägg, kunde inte låta bli)
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.586
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Medlemsavgift

Nej, du har betalat för 2008 eller om du tycker, för resterande 3 månader.

Jag har i dagarna betalt för 2009 men det har ej hunnit bli registrerat.
 
F

F.d. 8726

Guest
Sv: Medlemsavgift

Meeh...jag säger ju att det var det jag oxå gjorde..betalade förra veckan, för 2009.
Vad är det för skillnad på min inbetalning och din.?????
 
F

F.d. 8726

Guest
Sv: Medlemsavgift

Ja, jag läser ditt men min fråga kvarstår ändå, hur kan DU betala in nu och få medlemskap för 2009 medans JAG, som kommer här, som ny medlem, och blir mottagen av HBK på detta "varma" sätt, skulle få medlemskap 3mån för mina pengar..? ......
 
F

F.d. 8726

Guest
Sv: Medlemsavgift

Ja, jag läser ditt men min fråga kvarstår ändå, hur kan DU betala in nu och få medlemskap för 2009 medans JAG, som kommer här, som ny medlem, och blir mottagen av HBK på detta "varma" sätt, skulle få medlemskap 3mån för mina pengar..? ......


AHAA.....
så du menar att jag får grön 2009, efter oktober/nov...åååh...sorry...jag är nog lite trög:wub::twitcy:
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.586
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Medlemsavgift

Ja så är det kanske, nu har du betalt för 2008 så när du betalt för 2009 blir det grönt.
 
F

F.d. 8726

Guest
Sv: Medlemsavgift

Det var ju ett mycket smart drag av den som lagt ut med stora röda bokstäver att det var dax...jag läste såklart inte stadgarna utan bara dom stora röda bokstäverna som sa att det är dags....Ni får nog många "engångsmedlemmar" på detta sätt......
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.586
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Medlemsavgift

Autoboy; Där står Förnya din årsavgift!

Tråkigt att du inte läste stadgarna, för det skall alla göra. Hoppas du åtmindstone läste forumsreglerna.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Medlemsavgift

Till Autoboy: Ursäkta att jag lägger näsan i blöt, men så här är det. (Tror jag)

Om Du som NY medlem betalar medlemsavgiften så att den registreras före den 31 Okt. så gäller avgiften detta år ut.
Om Du betalar medlemsavgiften så att den registreras efter den 31 Okt. så gäller medlemsskapet året ut + nästa år (alltså i detta fall 2009).

Är Du REDAN medlem och betalar in avgiften exempelvis den 1 maj i år, (eller vilken dag som helst på året) ja då gäller avgiften för HELA nästa år.

Webben får rätta mig om jag har fel.

Hoppas att Du förstår exemplet och att Du stannar kvar i klubben.
M V H Kurt i Monica o Kurt.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 8726

Guest
Sv: Medlemsavgift

Då är jag isåfall medlem 2009 oxå då, för mitt medlemskap blev registrerat den 3:e oktober :)

*håller tummarna*
 

röris

HBK Medlem
Inlägg
403
Kommun
Sölvesborg
HBK-Nr
1076
Medlemskap
2024
Sv: Medlemsavgift

Hej

Är det verligen inte dax att sluta diskutera denna bedrövliga 100 lapp nu. De flesta i denna klubb har ju faktiskt köpt husbilar i 100 tusentals kronor och betalar skatt och försäkring för mellan 5-10 tusen varje år och detta gnäll om en 100 lapp. Läs vad som gäller 31 december och skit sen i när andra vill betala.

Tänk lite på hur detta gnatande ger för bild av oss utåt till de utanför klubben som läser på forumet. När jag gick med var det sakliga inlägg som handlade om husbilar i trådarna och detta efterlyser jag igen nu tycks det vara mestadels trams.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen