Litiumbatteri i för normalanvändaren

ollebro

HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
22897
Vilka batterier är det du har erfarenhet av?
Själv kan jag tänka mig att köpa Epsilon B, men är andra lika bra?

GTV6

HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
23263
Vilka batterier är det du har erfarenhet av?
Själv kan jag tänka mig att köpa Epsilon B, men är andra lika bra?
Rörande din fråga om andra är lika bra, så är svaret precis som i allt annat, andra batterier beter sig annorlunda, men vilka som är bättre och sämre beror på dels dig och batteriet dvs omöjligt att svara på.

Köp det du anser dig behöva och har råd med, men råd menas dels köpa det och ersätta det om det fungerade dåligt, ingen kan svara med säkerhet på vilket som är bäst.

GTV6

HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
23263
Hej.
Har läst artikel men kunde inte hitta info om va heter deras batteri och eventuellt köp stollen.

Mvh
Företaget heter Incell men dom säljer inte husbilsbatterier, det var bara en aktuell artikel om li batterier och där dom bla nämnde att dom hade ett eget BMS dvs komplett.

Deras batterier är mycket mer avancerade än de vi kan köpa och dyra.

muskatten

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Företaget heter Incell men dom säljer inte husbilsbatterier, det var bara en aktuell artikel om li batterier och där dom bla nämnde att dom hade ett eget BMS dvs komplett.

Deras batterier är mycket mer avancerade än de vi kan köpa och dyra.
?? Så vill du vara vänlig att berätta vad "dessa" litium har som de vi kan köpa till
husbilen inte har ..
Tack på förhand .

GTV6

HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
23263
?? Så vill du vara vänlig att berätta vad "dessa" litium har som de vi kan köpa till
husbilen inte har ..
Tack på förhand .
Den artikeln handlar om ett "proffs" batteri där hela funktionen(laddare, celler övervakning) är konstruerad och testad ihop som en enhet samt att alla ingående komponenter är kvalitetssäkrade på ett sätt som vi inte kan handla idag för rimliga pengar.

Toppen