Elektronikern
FD HBK Medlem
Hej!
I en del av de trådar jag läst i forumet har vissa funderingar yppats över hur insprutningssystemet i en common rail diesel fungerar, vad det består av för komponenter och hur grundreglerna för felsökning i ett sådant ser ut. För den som är intresserad finns en väldigt bra genomgång av systemet i bifogad länk och som förhoppningssvis ger klarhet på diverse olika frågetecken. Texten är på engelska, men gissar att de flesta av er fixar det, men i annat fall finns förstås Google translate eller annat, lämpligt översättningsverktyg.
Materialet går att ladda ner, men härbärgerar själv en kopia av detta på min hårdisk som är i PDF-format; vilken jag också gärna delar med mig av om någon så skulle önska.
Hoppas det kommer någon till användning.
fliphtml5.com
I en del av de trådar jag läst i forumet har vissa funderingar yppats över hur insprutningssystemet i en common rail diesel fungerar, vad det består av för komponenter och hur grundreglerna för felsökning i ett sådant ser ut. För den som är intresserad finns en väldigt bra genomgång av systemet i bifogad länk och som förhoppningssvis ger klarhet på diverse olika frågetecken. Texten är på engelska, men gissar att de flesta av er fixar det, men i annat fall finns förstås Google translate eller annat, lämpligt översättningsverktyg.
Hoppas det kommer någon till användning.
AKTraining Pages 1-50 - Flip PDF Download | FlipHTML5
Check Pages 1-50 of AKTraining in the flip PDF version. AKTraining was published by pratama3385 on 2019-08-21. Find more similar flip PDFs like AKTraining. Download AKTraining PDF for free.