Nej

Dels bygger jag om det mesta för att få in så mycket som möjligt i det extra fält jag har till förfogande (förutom longitud, latitud och namn), och dels tar jag utgångspunkt i konverteringsfilen som är online aktuell, väljer jag Stefans zip-fil med gpx och bilder tappar jag rätt många platser.
Det gäller, förutom csv-filerna, även rupi-filerna, och vissa kml, som jag tar fram. Sygic t ex visar inte mycket mer än "name", varför jag bygger in "typ av plats/huvudkategori" i namnet, t ex "Lundåkrahamnen - Ställplats". Så ser man åtminstone "nåt". Samma problem gäller TomTom - den appen bryr sig bara om koordinater och namn. Den här vägen får man lite mer info.
Även tömningsplatserna byggs om i både CSV och KML - namnet innehåller mycket information - t ex
- I namnet: La Mora Medol - Rastplats (Västergående)
- Alla 4 fälten: 1.345833,41.141111,La Mora Medol - Rastplats (Västergående),Kassettömning | Markbrunn | Vatten
Edit: I vissa lägen konverterar jag GPX till andra format, men då gäller det för det mesta POI-filer från andra källor, de finns ju inte i min Locus Map. Då använder jag EPE. Så länge det nu går (utvecklaren har tydligen släppt underhåll/vidareutveckling av appen)