Sv: LG Leon 4G LTE
Göta Petter, sicken fin telefon! Den bästa jag har haft! Snabb, extremt användarvänlig, ovanligt tydliga instruktioner på svenska, passar fint i handen , inga knappar på sidan som velar till det hela tiden när man råkar komma när dom o.s.v. o.s.v. Det är en njutning att använda den här telefonen när jag försöker administrera mitt nya påhitt med Moselboka.
Inget bjäfs, inget trams! En underbar telefon för vanligt folk som använder den i vardagen till att telefonera med. Funkar jättefint som router och funkar även bra på nätet! Jag älskar den här telefonen!
4G, GPS med Glonass o.s.v.
Jappe
PS. Jag glömde framhålla det förnämliga ljudet i denna makalösa telefon. Fantastiskt, passar bra för gamla gubbstruttar som mig som kanske börjar höra något lite sämre än i ungdomens dagar. Jag hör allt utom när jag ringer SirMcLain som har något konstigt snofsigt monstrum. Det låter som om han pratar i en bleckburk med snöre i!
Den är rolig att "arbeta" tillsammans med! Snabb och intuitiv!
PS.2 Vill man ha mera minne, mer än 8 + 32gb så finns det dyrare varianter men den här räcker gott och väl för mig och för de flesta, föreställer jag mig.
PS. 3 T.o.m. kameran på 5 mp med 4 x zoom imponerar! Selfiemupparna kan nog gilla den här också! Vill man göra något med bilden så dyker det upp olika hjälpmedel som bildhantering o.s.v. utan att vara påträngande eller onödigt tillkrånglade. Jag upptäcker hela tiden nya saker som kommer fram när jag vill ha dem och inte beskäftiga fjolliga finesser med oändliga inställningsmöjligheter som jag inte efterfrågar.
PS. 4 Dessutom är den vacker och titta på bilden: inte en enda förarglig knapp på utsidan!
Nu vill jag snart ha reklamprovision från LG!