Stonevalley
HBK Medlem
Web butik ?

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vilket larm ska man välja till sin bil? Detta är en djungel. Har i nuläget inget larm men ska köpa något inbrottslarm och gärna något mot olika gaser. Har funderingar på NX5 larm. Vad säger ni erfarna? Har en Dethleffs helintegrerad bil
Mitt GSM-larm fungerar i hela Europa utan omprogrammering. Från Normandie till Budapest och från Övertorneå till Dubrovnic. Jag tycker det är ganska viktigt att man har 100% koll på sitt larm. Många tycker att det ska vara ett larm som klarar allt. Jag installerade mitt åttonde larm i augusti. Självklart använder vi inte alla åtta alltid. Radarlarmet har jag bara använt en gång i år (i Sverige). Gas och brand är igång alltid. SMS-larmen sätter vi på när vi lämnar bilen någonstans.
---------------------------------------------------------------------------När jag påtalade detta strax efter köpet så fick jag svar att det inte fungerade på den modellen och det är samma som den som fortfarande annonseras och på mitt fungerar det inte. Köpte 2012 vill jag minnas.
Mitt GSM-larm fungerar i hela Europa utan omprogrammering. Från Normandie till Budapest och från Övertorneå till Dubrovnic. Jag tycker det är ganska viktigt att man har 100% koll på sitt larm. Många tycker att det ska vara ett larm som klarar allt. Jag installerade mitt åttonde larm i augusti. Självklart använder vi inte alla åtta alltid. Radarlarmet har jag bara använt en gång i år (i Sverige). Gas och brand är igång alltid. SMS-larmen sätter vi på när vi lämnar bilen någonstans.
Åtta larm och basebollträ innanför dörren...... . Ja, Carola hade jag i alla fall aldrig fått med mig i den "säkerhetsbilen" inte ens på en tur runt kvarteret.
Kenth, har du problem? Är det farligt att åka husbil?
Tommy