• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Långbäddar med toalett bak

Iréne och Kjelle

HBK Medlem
Inlägg
521
Kommun
Sävsjö
HBK-Nr
1305
Medlemskap
2024
Vi har en euramobil med toa o dusch bak. Handlarn för det märket i Kungsängen är vi väldigt nöjda med, är lika viktigt som bilen.
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
kabe har sådan planlösnjng med långbäddar tvärtoalett sedan 2006 och även p stor stoå årets modeller fins den det är deras storsäljre jag har har haft 2st
 

Erik & Anna-Stina

HBK Medlem
Inlägg
27
Kommun
Varberg
HBK-Nr
6883
Medlemskap
2025
Hej!
Adria har ett par st bilar med långbäddar och toa bak bl.a Adria Matrix Supreme SLT och en annan som heter Corall,
Vi letar också efter en sådan bil och har fastnat för en Adria. Nackdelen är att det finns nästan inga sådana bilar i Sverige nu.
Detta p.g.a. att det görs inga nya bilar för tillfället, CORONA är orsaken fabriken är stängd.
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
bilar med toalett bak sdålig förvaring det gäller inte nu längre men jag håller inte med omdet kabe hade ju många sadana det var dera storsäljare när rdom tillverkade den gamle utan dubbelgolv där var det trångt och bökigt att lasta men bilen hade såm mnga andra goda egenskaper som uppvägde den konstuktionen ingen klagade därför blev det så må många på marmarkndrn.
 
Toppen