Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vi har legat på en liten camping inne i Orebic på Peljesachalvön, Camp Glavna Pkaza. En lite familjeägd camping inne i en större trädgård, 20 m till stranden och ca 10 min in till färjeläget ut till Korcula. Väldigt trevlig familj aom driver den och som pratade med oss varje dag, gav oss tips mm mm. Vi hade tur och fiick bästa platsen och åter änder säkert dit igen.Tack för tips!
Ska kolla upp dessa ställen.
Vi gillar lite mindre campingar och att de ligger intill havet. Gärna cykelavstånd till något by. Tar gärna emot tips på campingar
Ha ha nej det har du alldeles rätt ihör du frank n, du glömde att tala om att ni träffa en sörlänning när ni fika i svabensverk, eller har jag fel.
Tack för fina restips. Omis ligger som första stopp i kroatienI Omis kan Ni delta i Klapa festivalen. Klapa är speciell typ dalmatinsk sång. Det var upplevelse i sig för oss när vi var där för några år sedan.
Tittade på vädret kommande veckor. Det ska bli ca 35 grader varje dag i Orebic och Korcula.
Dom väderappar vi använde visade alltid någon/några grader mindre än verkligheten när vi var i Kroatien, ni lär inte frysa iallafall.
Har ni AC i bodelen?