Hjälp! Jag har tappat kontakten mellan mina litiumbatterier och mobilen,det kommer medelande att man ska skriva in något, har avinstallerat appen och installerat den igen, samma problem, det har funkat ett par år innan, vad göra? Mvh Gertz
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har du kollat att din bluetooth i mobiltelefonen verkligen är "ansluten" till ditt batteri innan du börjar använda appen?Ja Bluetooth i mobilen funkar,har ' örat 'och den funkar, det är bra med ström i bat
Men batterierna är väl parkopplade? Och det borde inte vara något problem, det blir nog bara så att du ser dom båda batterierna när du med bluetoothen skannar/söker efter batterierna för att parkoppla, och då väljer du ju bara den ena av dom iaf.Det vet jag inte, men en tanke slog mig nu, jag har ju 2 batterier med Bluetooth 30 cm från varandra, dom kanske slår ut varandra, ska försöka att ta bort det ena, bära bort det 30 m, sen försöka koppla ihop med det andra, synpunkter?
Ja ibland händer det bara, det är mycket teknik som skall fungera tillsammans idag, så jag tycker inte att det är så konstigt att sådant händer ibland, jag är snarare förvånad över hur bra allt fungerar trots alltTidigare har jag bara sett 1 batteri, det är bara så märkligt det har fungerat ett par år, man är ju nyfiken på hur mycket man har i batteribanken.
Om du har kommit så här långt så har du ju uppenbarligen lyckats logga in i appen med rätt lösenord.Skickar bild på appen när jag öppnat den.Visa bilaga 212223