• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Konstigt mejl

Wally

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Växjö
HBK-Nr
82
Medlemskap
2025
Jag är terrasserad med mail från Husbilsklubben, har har fått 10 mail med samma innehåll
Jag har avanmält mailen men det funka inte tydligen.
Är det någon som inte kan med hemsidan som leker?
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Så olika vi reagerar, ser att flera blir irriterade, ja nästan förbannad på dagens mailskörd.

Personligen påstår jag att det är en av de lyckligaste dagarna de senaste 10 åren, 7 Mails idag!

Mails från kvinnor slutade komma redan innan mailet var uppfunnet, Mails från jobbet slutade för 10 år sedan och mina döttrar fick egen ordnad ekonomi för 10 år sedan så deras smickrande, bönande Mails kommer inte heller längre....

Vilken dag, 7 Mails! ;)

Tommy
 

kullen

HBK Medlem
Inlägg
371
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2024
Så olika vi reagerar, ser att flera blir irriterade, ja nästan förbannad på dagens mailskörd.

Personligen påstår jag att det är en av de lyckligaste dagarna de senaste 10 åren, 7 Mails idag!

Mails från kvinnor slutade komma redan innan mailet var uppfunnet, Mails från jobbet slutade för 10 år sedan och mina döttrar fick egen ordnad ekonomi för 10 år sedan så deras smickrande, bönande Mails kommer inte heller längre....

Vilken dag, 7 Mails! ;)

Tommy
Min upplevelse är ungefär densamma, visserligen får jag ett par mejl i månaden som är arbetsrelaterade, jag jobbar ju lite fortfarande ( bara 75+).
Det här är också en del av att bli gammal, brevlådan kan man sälja på blocket.
 

LOE56

FD HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Malmö
HBK-Nr
29169
Medlemskap
2021
Så olika vi reagerar, ser att flera blir irriterade, ja nästan förbannad på dagens mailskörd.

Personligen påstår jag att det är en av de lyckligaste dagarna de senaste 10 åren, 7 Mails idag!

Mails från kvinnor slutade komma redan innan mailet var uppfunnet, Mails från jobbet slutade för 10 år sedan och mina döttrar fick egen ordnad ekonomi för 10 år sedan så deras smickrande, bönande Mails kommer inte längre....

Vilken dag, 7 Mails! ;)

Tommy
Bästa Tommy
Ledsen att spoila för dig!
Du är införstådd med att det inte är någon bakom de mail du får....bara teknisk okunnighet.
Blir lite orolig när det står att du är redaktör, kommer vi att bli utsatta för fler mailbombningar så lämnar jag nog gruppen.
 

alinkan

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
4865
Medlemskap
2021
Men för h..... ta bort skiten från hemsidan det är inte det vi betalar medlemsavgift för annars kan vi sluta på hemsidan, har fått en massa skit hela dagen i datorn."linkan"
 
Toppen