• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Konstigt mejl

F

F.d. 22252

Guest
Vi testar en funktion för nyhetsbrev och av misstag gick det ut till alla medlemmar och inte enbart till de tilltänkta testarna.
Provet är nu avslutat och vi ber om ursäkt för att det blev lite väl många mail över en kort tid.
Om vi inför det "på riktigt" så kommer det att skickas max en gång i veckan.
Ni gör ett fantastiskt jobb med forumet, värre när Tegnell och co skickade ett antal miljoner sms för ett tag sen. Min äldste son sitter som IT expert och rättar fel i sjukvårdens programvaror hela dagarna så man förstår hur svårt det kan vara.
 

GunnarW

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Katrineholm
HBK-Nr
27342
Medlemskap
2026
Vi testar en funktion för nyhetsbrev och av misstag gick det ut till alla medlemmar och inte enbart till de tilltänkta testarna.
Provet är nu avslutat och vi ber om ursäkt för att det blev lite väl många mail över en kort tid.
Om vi inför det "på riktigt" så kommer det att skickas max en gång i veckan.
Idag lördag 20/3 har jag fått två mail från husbilsklubben. Om testet avslutades i onsdags, så tolkar jag därmed att utskicken nu är införda "på riktigt". För min del är det tillräckligt med ett mail i veckan istället för två./Gunnar
 

Rulleriet

HBK Medlem
Inlägg
647
Kommun
Åmål
HBK-Nr
25505
Medlemskap
2025
Gå in på era Inställningar och justera till detta då blir det bättre.
Nån verkar Testa mejlfunktionerna...
Screenshot_20210320-150745.png
 

Soraro

HBK Medlem
Inlägg
47
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
17164
Medlemskap
2024
Helt stört vad mejl jag fått det senaste från HBK. Nu har jag hittat notiser och avaktiverar alla notiser så får vi hoppas det slutar. Har aldrig valt att få allt detta...
 
Toppen