Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Fått någon ordning med appen?har samma problem!Problem med Husbilsplatser. Är inloggad.Visa bilaga 191919
Har ni verkligen läst denna tråd (med motsvarande problem och råd): ...
?Ett måste i varje husbil
Ett måste i varje husbil Vi har sammanfört det tidigare separata programmet Tömningsplatser med HBK Husbilsplatser. Resultatet är 5 200 husbilsplatser och 1 400 Service-/Tömningsplatser med platser i hela Europa. Allt för att du som åker husbil med lätthet skall kunna hitta lämpliga platser att...www.husbilsklubben.se
Era problem har med stor sannolikhet att göra med er webbläsare och det webbläsaren sparar i ett internt minne (cache) när ni besöker olika webbplatser. Vi har haft många användare med både IOS- och Androidenheter med troligen samma problem.
Alltså: Rensa webbhistoriken i er webbläsare, Safari eller vilken i nu kör. Särskilt den rensning som avser cache. Tyvärr är jag en "androidare", kan Apple-/IOS-världen dåligt. Kanske någon IOS-kunnig kan fylla på?
- Bra med den metodiken: Ger snabbare svarstider eftersom webbläsaren då inte behöver hämta alla uppgifter från respektive webbplats varje gång
- Dåligt med den metodiken: Det blir ofta problem när en webbplats ändras, då verkligen behov finns att hämta de allra senaste uppgifterna från den webbplatsen
Plus, som jag sa: Läs den tråden jag länkade till, kanske ni kan hitta svaret där.
PS. Kör ni Chrome i er padda/smarttelefon:
Rensar ni allt (webbhistorik, cookies, etc) måste ni logga in igen på de webbplatser där ni valt att spara inloggningen. Men ni har väl ordning på alla användarnamn/lösenord ni använder . DS.
- Klicka på de tre punkterna överst till höger
- Välj Inställningar
- Välj Sekretess
- Välj Rensa webbhistorik
- Se till att åtminstone Cache är i-bockat (har ni aldrig rensat tidigare, bocka i alla)
- Och välj rensa
Mmm. Man får nog även beakta att det är ganska många frågor vi får löpande, om det mesta, hur man betalar årsavgiften, hittar OCR, mm. Jag tänker då på metodiken hur vi serverar svar på frågor.Informationen om att rensa Cachen borde finnas med i den länken som just nu ligger överst på alla sidor hos HBK. Den användare som har problem skall ju inte behöva leta bland en massa "vanliga" inlägg på forumet.
Funkar utmärkt På iPhone/iPadFungerar inte med iPad heller!
Efter att jag rensade historik och webbdata så fungerar det för mig också..Funkar utmärkt På iPhone/iPad