• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kenwood multimedia

Thomas45

FD HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Håbo
HBK-Nr
17110
Medlemskap
2022
Hej! Jag använder ett minneskort och laddar ned de nya uppdateringar från webb platsen. Efter det finns inget kvar efter att de nya filerna har laddats ner i Kenwoode. Nya versioner har ofta kommit sent på säsongen, så jag har hoppat över något år.

Hälsningar Thomas
 

kjell2

HBK Medlem
Inlägg
34
Kommun
Härryda
HBK-Nr
23117
Medlemskap
2027
Hej! Jag använder ett minneskort och laddar ned de nya uppdateringar från webb platsen. Efter det finns inget kvar efter att de nya filerna har laddats ner i Kenwoode. Nya versioner har ofta kommit sent på säsongen, så jag har hoppat över något år.

Hälsningar Thomas
Hej Tack för ditt svar Problemet är hur jag får tag i kartan til denna av Kenwood DNX4250BT!den finns inte med på keenwood sida
Hälsningar Kjell
 

Thomas45

FD HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Håbo
HBK-Nr
17110
Medlemskap
2022
Hej Tack för ditt svar Problemet är hur jag får tag i kartan til denna av Kenwood DNX4250BT!den finns inte med på keenwood sida
Hälsningar Kjell
Hej! Ladda ner Garmin Express och lägg till din Kenwood. För att kunna ladda ner nya kartor måste du använda ett minneskort som stoppas i Kenwooden i bilen. Då reg. din apparat och då du läser in kortet i din dator kommer Garmin Express känna av din apparat och därefter kunna ladda kartor. Har du inte den medföljande bruksanvisningen? Minneskortet sitter under en liten svart lucka nere till vänster på apparaten. Om jag minns rätt så tog jag ut kortet och ersatte detta med ett nytt. Då reg enheten på minneskortet och jag kunde sedan via Garmin Express köpa en uppdatering. Därefter skall kortet på plats i din Kenwood igen. Det var 2018 senast så mitt minne är kanske inte helt korrekt!

Thomas
 
Toppen