lenmar
HBK Medlem
Sv: Kenwood multimedia.
Nu har jag uppgraderat. Går det att ladda ner fartkameror?
Lennart
Nu har jag uppgraderat. Går det att ladda ner fartkameror?
Lennart
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej jag vet att det var ett tag sedan du skrivit men har du kvar uppdateringen till dnx4250Sv: Kenwood multimedia.
Stråken. Av misstag gav jag dig tidigare fel adress för uppdatering av Kenwood DNX4250BT! Rätt är: www.garmin.com/kenwood
Hälsningar Thomas
Hej Tack för ditt svar Problemet är hur jag får tag i kartan til denna av Kenwood DNX4250BT!den finns inte med på keenwood sidaHej! Jag använder ett minneskort och laddar ned de nya uppdateringar från webb platsen. Efter det finns inget kvar efter att de nya filerna har laddats ner i Kenwoode. Nya versioner har ofta kommit sent på säsongen, så jag har hoppat över något år.
Hälsningar Thomas
Hej! Ladda ner Garmin Express och lägg till din Kenwood. För att kunna ladda ner nya kartor måste du använda ett minneskort som stoppas i Kenwooden i bilen. Då reg. din apparat och då du läser in kortet i din dator kommer Garmin Express känna av din apparat och därefter kunna ladda kartor. Har du inte den medföljande bruksanvisningen? Minneskortet sitter under en liten svart lucka nere till vänster på apparaten. Om jag minns rätt så tog jag ut kortet och ersatte detta med ett nytt. Då reg enheten på minneskortet och jag kunde sedan via Garmin Express köpa en uppdatering. Därefter skall kortet på plats i din Kenwood igen. Det var 2018 senast så mitt minne är kanske inte helt korrekt!Hej Tack för ditt svar Problemet är hur jag får tag i kartan til denna av Kenwood DNX4250BT!den finns inte med på keenwood sida
Hälsningar Kjell