Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Grys' klänning är ju helcool. Ballong. Men skorna!!!
Musiken är dock fantastiskt. Att välja är inte lätt, men håller på teamen Wells och Erik. Fantastiska körarbeten, och det är ju det det handlar om..
//Roger
Körslaget är jättekul att se. Vet ej som åker ut ikväll, men min fundering är: Hur många ser körslaget från husbilen??
Tror det finns en "Jagkanintesjungakören" i Borås. Återkommer när jag luskat lite mer.Förra helgen kollade jag i husbilen, denna helgen hemma.
Jag hade ju önskat att Magnus hade fått vara kvar, men dom andra var bättre, tycker jag.
Men det är helt otroligt att amatörer kan bli så himla bra i TV. Dom verkar ju hur proffsiga som helst. Och vilken glädje dom utstrålar. Blir man så glad av att sjunga? Då har jag kanske missat något! Finns det någon kör för en som inte kan sjunga?
Eva