• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Körslaget

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.689
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Körslaget

Men hoppas att ni har det trevligt ikväll. det är jag övertygad om att ni har. Låter så kul att ni har en liten typ "spontanträff" där.

Husbilsklubben i ett nötskal. Vi träffas och har det trevligt tillsammans.
 
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Körslaget

Grys' klänning är ju helcool. Ballong. Men skorna!!!

Musiken är dock fantastiskt. Att välja är inte lätt, men håller på teamen Wells och Erik. Fantastiska körarbeten, och det är ju det det handlar om..

//Roger
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4811

Guest
Sv: Körslaget

Nja det gick inte som jag hoppats på men eftersom jag inte röstade så får jag ju "skylla mig själv".
 

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Körslaget

Grys' klänning är ju helcool. Ballong. Men skorna!!!

Musiken är dock fantastiskt. Att välja är inte lätt, men håller på teamen Wells och Erik. Fantastiska körarbeten, och det är ju det det handlar om..

//Roger

Håller med dig. I dag såg det bra ut.
Calle
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.068
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Körslaget

Det är fantastiskt härligt att se den glöd som deltagarna har i Körslaget. Underbart!!!

Må bästa kör vinna.
Mvh. Magnus:)
 
E

Ebear

Guest
Sv: Körslaget

Körslaget är jättekul att se. Vet ej som åker ut ikväll, men min fundering är: Hur många ser körslaget från husbilen??
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.068
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Körslaget

Körslaget är jättekul att se. Vet ej som åker ut ikväll, men min fundering är: Hur många ser körslaget från husbilen??


Förra helgen,:):):) men inte denna...:eek:
Har spenderat dagen/kvällen till att spela in Dinga Linga Lena...:wub:
Lite svårt att få med studion i husbilen...:wink::twitcy:

Två körer kvar, final nästa helg... Då blir det till att beskåda detta ifrån husbilen igen! Tillbaks till studion, over and out...:music-icon:

Tjohopp!
//Stollen:wink:
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.689
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Körslaget

Förra helgen kollade jag i husbilen, denna helgen hemma.

Jag hade ju önskat att Magnus hade fått vara kvar, men dom andra var bättre, tycker jag.
Men det är helt otroligt att amatörer kan bli så himla bra i TV. Dom verkar ju hur proffsiga som helst. Och vilken glädje dom utstrålar. Blir man så glad av att sjunga? Då har jag kanske missat något! Finns det någon kör för en som inte kan sjunga?:rolleyes:

Eva
 
Senast ändrad:

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Körslaget

Förra helgen kollade jag i husbilen, denna helgen hemma.

Jag hade ju önskat att Magnus hade fått vara kvar, men dom andra var bättre, tycker jag.
Men det är helt otroligt att amatörer kan bli så himla bra i TV. Dom verkar ju hur proffsiga som helst. Och vilken glädje dom utstrålar. Blir man så glad av att sjunga? Då har jag kanske missat något! Finns det någon kör för en som inte kan sjunga?:rolleyes:

Eva
Tror det finns en "Jagkanintesjungakören" i Borås. Återkommer när jag luskat lite mer.
Calle
 
Toppen