Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja det är till husbilen är just nu i Platja d aro i närheten av GironaSpanien är ganska stort, om du berättar var det kan vara aktuellt så skall jag hjälpa dig att leta.
Förutsätter att det är till husbilen, skall det även installeras?
Tommy
Ja det är till husbilen är just nu i Platja d aro i närheten av Girona
Installationen gör jag själv behöver bara delarnaSpanien är ganska stort, om du berättar var det kan vara aktuellt så skall jag hjälpa dig att leta.
Förutsätter att det är till husbilen, skall det även installeras?
Tommy
Jag brukar göra såhär när jag är i ett annat land och behöver något, och är inte intresserad av att köra runt och leta.... Jag köper då från typ ebay, Amazon, eller annan moln plats...Installationen gör jag själv behöver bara delarna
Någon som vet var jag kan få tag på relä och strömbrytare i spanien.
Är också intresserad av en converter med ren sinusvåg om någon har förslag på var jag ska let
Någon som vet var jag kan få tag på relä och strömbrytare i spanien.
Är också intresserad av en converter med ren sinusvåg om någon har förslag på var jag ska leta.
Finns Kjell& Company i Spanien ?
Försök du att få K & Co att skicka till dig utanför Skandinavien.... Lycka till![]()
Kjell & Company - Kunskap och tillbehör till hemelektronik
Kjell.com - Vi erbjuder snabba leveranser och möjlighet till fri retur i butik. Trygg e-handel. 30 dagars ångerrätt. Brett utbud. Betala med Klarna. ✓ Snabba leveranser ✓ Shoppa live ✓ Hämta i butik inom 15 minuterwww.kjell.com
![]()
![]()