• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Köpa relä i Spanien

Bergodh

HBK Medlem
Inlägg
410
Kommun
Skövde
HBK-Nr
1055
Medlemskap
2024
Någon som vet var jag kan få tag på relä och strömbrytare i spanien.
Är också intresserad av en converter med ren sinusvåg om någon har förslag på var jag ska leta.
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Installationen gör jag själv behöver bara delarna
Jag brukar göra såhär när jag är i ett annat land och behöver något, och är inte intresserad av att köra runt och leta.... Jag köper då från typ ebay, Amazon, eller annan moln plats...
Om jag tex skulle befinna mig i malaga i Spanien. ... Då tar jag reda på närmsta postkontorets postnummer... Sen är det bara att skriva..... Ditt Namn... som adress skriver du Poste Restante... Och sen postnummer 987654 Malaga Spain.... .. Bra att skriva in ditt mobilnummer också så du kan spåra försändelsen...
Jag har t o m gjort detta i Turkiet och det har fungerar i alla länder där jag provat..... Lycka till


Glömde detta.... När jag fricampade utanför Tarifa i Södra Spanien köpte jag en solpanel ifrån ebay.... Den blev utkörd till platsen där jag campade.... Så jag gick max två meter för att få varan :applaus::bye:
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Vad jag finner ut är det ett företag som heter Caravan Girona, som åtminstone är störst i området och vad jag ser fått väldigt fina omdömen.

Inte så långt från er utefter C66.

F40123F1-4356-40D0-8B2F-9508503E779B.png
Säg till om du behöver mera hjälp.

Lycka till

Tommy
 

Walter Hagman

FD HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
31870
Medlemskap
2023
Kjell & Company
Köpte en 1000w fungerar till mina behov, ladda cyklarna.
Någon som vet var jag kan få tag på relä och strömbrytare i spanien.
Är också intresserad av en converter med ren sinusvåg om någon har förslag på var jag ska leta.
Har en sådan i vår husbil för att ladda cyklarna.
Ett batteri räcker till oss .
 
F

F.d. 22252

Guest
Det mesta finns i spanien om man googlar men kanske inte i badorterna, problemet kan vara språket på webbsidor.
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Toppen