• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jappe i Portugal

D-A Hägg

HBK Medlem
Inlägg
19
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
12005
Medlemskap
2025
Sv: Jappe i Portugal

Jappe har lämnat Olhão Camping.
Jappe du är redan saknad av många inte minst av restauratören. Dom flesta som tar farväl lämnar ett visitkort. Jappe, inte en sliten LCHF Bönematta.Men LUGN Jappe bara lugn, jag skall förvalta den väl och försöka hindra Dixie att kissa på den. Hon är fortfarande lite sur på dig för att du anklagade henne för att vara för tjock och skulle må bättre av din diet.
Jappe än en gång, varken jag eller Dixie är för tjocka. Vi har bara för korta ben.
Lycka till med reparationerna av dina "Skit och Värmeproblem"
Vi hörs. D-A & Dogsen.
Ps. Om du inte står ut med Lavendeldoften, byt till Citron. Ps.
 

Bilagor

  • Jappe 3.jpg
    Jappe 3.jpg
    2,1 MB · Visningar: 36
  • Jappe 4.jpg
    Jappe 4.jpg
    1,8 MB · Visningar: 36
  • Jappe 1.jpg
    Jappe 1.jpg
    1,7 MB · Visningar: 16
Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappe i Portugal

Jag kommer aldrig ens på tanken att ställa skorna utanför bilen! Skorna tar jag på mig på morgonen och tar av mig inför sängåendet framåt natten! Ska jag dö så ska jag dö med skorna på, innnaför eller utanför hemmet!

Jappe
 

sevallbo

HBK Medlem
Inlägg
390
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2024
Sv: Jappe i Portugal

Jag kommer aldrig ens på tanken att ställa skorna utanför bilen! Skorna tar jag på mig på morgonen och tar av mig inför sängåendet framåt natten! Ska jag dö så ska jag dö med skorna på, innnaför eller utanför hemmet!

Jappe
Helt rätt Jappe ,socialgrupp ett tar aldrig av sig skorna inomhus / Sevallbo
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappe i Portugal

Längtan till havet gjorde att jag lät "Freja" "ta mig till havet" "där friheten är". Efter att ha passerat "slumbarriären" som finns i alla framgångsrika hamnar

1 slum.jpg

så kom jag åter ut i ljuset!

2 småbåtsh.jpg

Fiskar simmade runt utanför restaurangen på det vis fiskar gör när de matas uppifrån. Möjligen var det tjockläppad multe som uppträdde.

4 fesk.jpg

Den här figuren försökte skrämma mig från att ta mig längre ut på piren men jag fortsatte ändå för att se flera småbåtar!

3 småbåtsh fig.jpg

5 småb.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Vadå, avundsjuk?

9.jpg
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappe i Portugal

Äntligen! Bra Internetlösning i Spanien! 1gb för 10 €; fungerar bra om man vill ut på nätet, ringa på Skype m.m. Youtube-människorna lär dock bli besvikna!

happy.jpg

Första gången betalar man 15€, andra gången 5€ och därefter 10€ varje gång man laddar det. Nätet är Orange!

Jappe
 
Senast ändrad:
Toppen