F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nja Esbjörn, många har svårt att inte kalla mitt flygetyg för drake och den var inte lämplig igår.
Man förstår att Susanne är en duktig fotograf, näst sista bilden på se-xin där går det i cirka 350 knutar! Fina bilder som vanligt.
Hade Lars
Nja Esbjörn, många har svårt att inte kalla mitt flygetyg för drake och den var inte lämplig igår.
Man förstår att Susanne är en duktig fotograf, näst sista bilden på se-xin där går det i cirka 350 knutar! Fina bilder som vanligt.
Hade Lars
Ahhhh, är skeptisk till 350 knutar.....
En sådan har du väl flygit i om inte så har du nog flygit rote med en sådan till andra länderOk det låter mera troligt. 350 kt är ju snabbt även för denna flygplanstyp.
Tror att de snabbaste av dessa ligger på runt 200 kt med de större motorerna.
//Bror
Jag var nästan övertygad med att du sålt den för att husbils o scoterlivet tagit över, och det har det juBåde och, vi hade ju ett par tre sådana på barkarby.
Min maskin finns kvar nu baserad i Västerås, blir inte mycket flyga då det är drygt 20mil fram o tillbaka. En liten stjärtsväng kräver en halv dag tyvärr.
Blir kanske mera flyg framöver då dagarna också blir längre.