staffanulla
HBK Medlem
Har en Iphone4, tycker att den har dålig mottagning, kan man förbättra det med en yttre antenn på husbilen? Med vad i så fall?
Okunnig med teknik
Okunnig med teknik

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
jag har sett att ifånen har fler streck än den borde ha allt enl, tyska tester och egna erfarenheter, den är bra om man står nära en mast,,OK
Min gamla Nokia med utdragbar antenn slår dagens nallar med hästlängder när det gäller att komma ut på nätet! Därför synes det mig att den delen som nallarna ursprungligen användes till, nämligen telekommunikation (telefoneri) har hamnat i bakvatten och att de moderna nallarna närmast har kommit att bli ett nöjes-och förströelseinstrument för stadsmänniskor i bilköerna från och till arbetet! Skulle man råka förvirra sig ut i landsbygden så kan man väl alltid teckna ett net1-abonnemang!
Jappe