Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Jappe, Puttony är ett mått av sötma på Tokayi viner ju fler desto sötare. När det gäller dessa viner skall man först och främst som jag fattat det hela se på årgång (är väl så med de flesta) samt ju mer bärnstensfärgat desto godare enligt min smak. Palinka är nog så trevligt och då skall man enligt min smak prova på cseresnye palinka. det är med körsbär som bas, smakar syrligt och gott när den är väl kyld. Visst drag är det också, men det kommer i efterhand...
Gabbe//
Varför så brått med uppdateringar, om man väntar någon månad slipper man buggarna.![]()
Det enda som händer vid den sortens reset är att jag får kramp i händerna. Vad menar du med åtskilliga sekunder?
Jag köpte den i Uddevalla hos Siba (har jag för mig). Hoppas jag hittar kvittot!
Jappe
Detta är ju fullständigt sanslöst! Den här "uppgraderingen" kommer att kräva timmar av krångel. Hade jag vetat......
Visa bilaga 90071
Ska jag verkligen behöva återställa till fabriksinställningarna för att få paddan att fungera! Är det möjligt. Jag har annat att göra än att leka med paddor!
Jappe
PS. Och kramp i fingrarna fick jag också! Det var verkligen "åtskilliga sekunder"!