Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Roger67
Skönt ändå att Apple äntligen har lyckats fått dit något så självklart som en kalkylator i paddan.
Var hittar man den
Användargränssnittets utseende är som om man höll i en barnbok. Jag gillar inte utseendet.
Kalkylator finns i vår padda, även före "uppdateringen".
Numbers är gratis från och med den iPhone som släpptes igår.
Jo, den verkar ju helt OK. Till Ipaden kostar den dock fortfarande 75:- .
Det är ju inget större problem att hitta en bra och gratis räknare till paddan. Jag tycker bara det är konstigt att man inte slänger in något så simpelt redan från början. Det finns ju med en räknare till Iphonen.
Kanske Apple vill skinna en på 75 spänn till?
Tycks även gälla för äldre enheter med ios7 som aktiverats efter 1/9-13 enl. "Update" på följande sida: Apple's iWork, iMovie and iPhoto will now be available for free on new iOS devicesPages, Keynote, Numbers, iPhoto och iMovie blir gratis för alla som köper en ny iOS-enhet med det nya operativsystemet iOS 7. Det är väl generöst? .
Det är möjligt men då är det en app som du har installerat själv.
Av någon outgrundlig anledning så har Apple inte inkluderat någon.
Konstigt då det förutom att man tycker att det är en självklarhet att allt har en räknare inbyggt i dag så är formatet på paddan perfekt. Stor skärm med stora tydliga siffror om man vill.
Extrema Applefanatiker hävdar ju givetvis att det är av omtanke för användarna man struntat i den självklara funktionen...
Du återställer från säkerhetskopian som du gjorde före versionsbytet.
Det går att få tillbaka sjuan när du ångrat dig.
Nej, vi har inte installerat någon räknare, den fanns från början. Men det är väl Calculator vi pratar om, dvs en miniräknare?