• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

"INTRESSERAD"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jägarn

HBK Medlem
Inlägg
530
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1204
Medlemskap
2024
Sv: "INTRESSERAD"

Hej kassören.
Kan man betala för 08 nu så har ni en medlem till om jag blir godkänd.
Har visat mej lite i spalterna redan.

Jägarn
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.590
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: "INTRESSERAD"

Medlem under år 2007 kan betala för 2008 redan nu. Övriga som betalar före 31/12 registreras på 2007
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: "INTRESSERAD"

Att köpa husbil är som att gå o gifta sig......
Det tar några äktenskap innan man träffat rätt.

Nu får jag väl på tafsen.....
ds
 
F

F.d. 16839

Guest
Sv: "INTRESSERAD"

hei jag hittade klubbin i tiningen h&c i lordags o tänkte bli medlem efter nyår.Har långe tängt om inte fanns nogon husbilsklubb.Nu har jag hittad en.Vad glad jag är.TACK TACK
 
F

F.d. 839

Guest
Sv: "INTRESSERAD"

Hundvakten,

Det var precis som jag skrev tidigare after det forsta kopet kommer man underfund vissa saker som saknar da bestammer man sig att nasta kopet ska vi se till att vi har det men overser andra saker vilket resulterar att man glommer andra viktiga detaljer. Nu brakar det loss och skriver up det for den 3:e kopet ska val bli den ratta och manga ganger sa ar det men inte 100%.

Manga medlemmar haller inte med med mig och menar pa att det forsta kopet ar den ratta. Fine no problem for me, erfarenhet har lart mig att manga gangen ligger det sanning i vad jag skrev.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25011

Guest
Sv: "INTRESSERAD"

Är benägen att hålla med Dag i hans påstående ovan.

Har min tredje husbil men fjärde fru och av det kan man konstatera att det är lättare att hitta "rätt" husbil.
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.823
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: "INTRESSERAD"

Det är väl tur att vi alla är lite olika och trivs med detta.
Vår 2:a husbil och den blir 8 år (Vår 1:a blev 6mån) och 1:a "äktenskapet" som går mot 30 år fast vi är inte gifta ännu utan bara sambor.........:yes: :yes:
 
F

F.d. 2549

Guest
Sv: "INTRESSERAD"

Nu har det halkats in på fel ämne ännu en gång och på samma tråd.
Att det är svårt att hålla sig till ämnet i dessa sammanhang står helt klart - jag är inget undantag. Som nu t.ex.
Detta är kanske inget stort problem, men det kan vara irriterande för den som startar en seriös tråd kring "Intresseradproblemet" och som blir avbruten med äktenskapsproblem och -lycka.
Den som vill fortsätta på denna avvikelse rekommenderas att starta ny tråd.

Hälsningar från farbror Claes
 
F

F.d. 2621

Guest
Sv: "INTRESSERAD"

Tack farbror Claes för denna välförtjänta näsknäpp till dem som har lätt för "att tappa tråden" i tillvaron ! Jag skulle gärna kapa tråden nu, eftersom det inte verkar vara något större intresse för den - men jag vet inte hur man gör !

Renee
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: "INTRESSERAD"

Hej trådstartare. Vet ej hur man avslutar en tråd men gissar att det är bara webbred. som kan detta?--?--?
:confused: kurt
 

Bigge

HBK in Memoriam
Inlägg
816
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Sv: "INTRESSERAD"

Om jag förstår Renee rätt så avslutar hon tråden nu och då får vi andra respektera det och inte skriva fler inlägg.

Om någon vill fortsätta att diskutera i ungefär samma ämne så får han/hon starta ett nytt ämne med lämplig rubrik.

Bigge
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen