• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Viktigt Inloggad i Husbilsplatser

Se till att du är inloggad i Husbilsplatser.
Vår karta med husbilsplatser fungerar på två sätt:
  • För inloggade medlemmar visas alla typer av platser på kartan
  • För gäster och intresserade visas tömningsplatser och ett urval av platser som fungerar som Demo-platser
När man trycker på Husbilsplatser i forumet så flyttas man över till Husbilsplatser och man loggas automatiskt in i kartan och man kan se alla platstyper
Ett bra tecken på att man är inloggad är att det står "Logga ut" om man trycker på de 3 prickarna längst till höger bland knapparna, då vet man att man är inloggad korrekt:

1759062746006.png

När det istället står "Logga in" så ser man bara tömningsplatserna och man är i ett läge som kartan visas upp för våra gäster.

1759062881903.png

Detta är normalt sett inget problem och man kan lita på att man är inloggad i Husbilsplatser om man går dit via forumet.
Det vi i webb dock ser är att alla inte lyckas öppna kartan och behålla inloggningen.
Det kan bero på flera saker, som tex att man följt en annan länk in i Husbilsplatser än knappen i forumet eller skapat en egen genväg som gör att man kliver rakt in i kartan fast oinloggad.

1759062992585.png

Om man lyckats hamna i Husbilsplatser oinloggad så missar man massor av information.
Men det skall inte behöva vara ett problem eftersom det går att logga in direkt i Husbilsplatser med hjälp av mejladress och det lösenordet du har i Husbilsklubben.
Glöm inte att kryssa i rutan "Håll mig inloggad" för att slippa inloggning nästa gång.

1759063066938.png

Tillbaka
Toppen