• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Viktigt Inloggad i Husbilsplatser

Se till att du är inloggad i Husbilsplatser.
Vår karta med husbilsplatser fungerar på två sätt:
  • För inloggade medlemmar visas alla typer av platser på kartan
  • För gäster och intresserade visas tömningsplatser och ett urval av platser som fungerar som Demo-platser
När man trycker på Husbilsplatser i forumet så flyttas man över till Husbilsplatser och man loggas automatiskt in i kartan och man kan se alla platstyper
Ett bra tecken på att man är inloggad är att det står "Logga ut" i den övre listen i Husbilsplatser, då vet man att man är inloggad korrekt:



inloggad.JPG


När det istället står "Logga in" uppe i den blå listen så ser man bara tömningsplatserna och man är i ett läge som kartan visas upp för våra gäster.

logga_in.JPG

Detta är normalt sett inget problem och man kan lita på att man är inloggad i Husbilsplatser om man går dit via forumet.
Det vi i webb dock ser är att alla inte lyckas öppna kartan och behålla inloggningen.
Det kan bero på flera saker, som tex att man följt en annan länk in i Husbilsplatser än knappen i forumet eller skapat en egen genväg som gör att man kliver rakt in i kartan fast oinloggad.
Om man lyckats hamna i Husbilsplatser oinloggad så missar man massor av information.
Men det skall inte behöva vara ett problem eftersom det går att logga in direkt i Husbilsplatser med hjälp av mejladress och det lösenordet du har i Husbilsklubben. Glöm inte att kryssa i rutan "Håll mig inloggad" för att slippa inloggning nästa gång.

1617486918461.png
Edit
2021-07-24 om "Håll mig inloggad" inlagt
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen