Sv: Inbrott när man sover
Han kan räkna med att få en förskärare instucken under hakan upp till tungan så han inte ens kan skrika på hjälp..
Tycker nog att ett skallarm är ett vettigare alternativ, än o skära halsen av buset.
Om man mot förmodan skulle lyckas med detta, behöver man nog inte en husbil på ett tag, staten bjuder nog på mat o logi i det läget.
Våldsamma medlemmar i HBK vill ja lova.........
Hejs
Claes 105
Jag ska inte skära halsen av inbrottstjuven, jag ska sticka honom upp genom hakan och sätta fast tungan i gommen, det är den risken dom får ta om dom kommer in i vår bil..
Men eftersom vi inte agerar vågar tjuvarna göra inbrott på natten, om dom istället skulle kunna få ett basebollträ i ansiktet så fort dom öppnade bildörren hade dom aldrig ens påbörjat dessa skitsaker på natten, extralås gör bara att ev du skyddar dig och dom väljer en annan husbil den natten..
När alla har extralås rånar dom folk på dagen istället, det går inte att få brottslingarna att sluta man kan bara förflytta dom till någonting annat för stunden.. Hur många bryr sig om ett billarm i storstäderna idag, man vänder inte ens om huvudet för att se vad som händer..
Jag är absolut inte våldsam men jag tänker skydda det som är mitt, och jag har en viss rätt att använda övervåld för skydda min egendom och att säkerställa att inte jag eller andra oskyldiga skadar sig..
Sen får domstolen ev avgöra om jag agerade lite i affekt och döma mig till vilkorligt, jag var livrädd och trodde han hade en kniv i handen och skulle döda mig vad gjorde han annars i husbilen mitt i natten,, snyft..
Vi ska se om polismannen i kista/rinkeby som sköt 70 åringen blir dömd, han valde att skjuta direkt i huvudet när en gammal gubbe öppnar dörren med kniv, inte i benet, inte i magen, döda var hans försvar.. snyft..
Ingen lätt fråga, men mig ska dom inte få skrämma för den friheten ska ingen få ta ifrån mig..