Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Var ser man vilken version kartor man har?
Körde 1100 mil drygt i våras med IGO och hade inga större problem. Åkte från Sverige till Portugal via Danmark, Tyskland, Frankrike och Spanien...
Med dom få felen vi upptäckte så fortsätter vi med IGO...
Hej, jag har också använt mig av gamla IGO och hittills har den fungerat bra tillsammans med Poiwiewer. Har åkt drygt 1000 mil 2016/2017 och visst saknas en del rondeller i kartmaterialet.
Jag är väldigt tveksam om jag ska byta till Igo Navigation, då jag uppfattar att flera har problem med att få Igo Navigation fungera tillsammans med PoiWiewer.
Ni som bytt till Igo Navigation
Är ni nöjda med den nya Igo?
Mvh/ Henry
Jag har den "nya" IGO Navigation sen juli månad, det är den som inte fungerar i iOS11...Den nya versionen fungerar desto bättre, den heter numera iGO Navigation och kostar drygt 300. En klar förbättring mot den gamla versionen, lite enklare handhavande med ungefär samma funktioner. Numera kan man ladda ned kartorna landsvis.
Det kan hända att jag glömt uppdatera iPhone (hmmm har jag blivit så gammal?). Vågar jag uppdatera iPad med NNG: V. 9.18.27.705925 Jul 12 2017? iOS11 uppdateringen tar ca 5 GB!Min fungerar på alla mina enheter.
Bilden du visar är iGO Primo, den gamla.
Som någon skrev nyligen (hittar inte tråden), IGO fungerar inte längre med OS11. Installerade OS11 på iPhone och så här blev det:
Visa bilaga 129408
Det här kommer ganska olyckligt inför vår kommande resa därför blir det ingen OS11 uppdatering på paddan. Hade varit bra om "någon" (dvs. Knarrevik, vår egen "iGuru") kunde informera oss mer om det nu finns något att informera...
provar att ladda hem kartor till igo navigation till min padda men det står Servern kan inte nås. kontrollera dina inställningar eller försök senare ???
provar att ladda hem kartor till igo navigation till min padda men det står Servern kan inte nås. kontrollera dina inställningar eller försök senare ???