Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
När vet man när iGo navigation har/ska uppdateras. Sker detta automatiskt eller manuellt?
Hade tidigare IGO primo och har nu köpt IGO navigation. Konstigt att inte POI viewer funkar med den. Man kan i alla fall välja IGO navigation under directions. Någon som vet???
POI-viewer fungerar inte alls med IGO navigation, inte än i alla fall... Bara att använda IGO Primo om man vill koppla från POI-viewer...
POI-viewer fungerar inte alls med IGO navigation, inte än i alla fall... Bara att använda IGO Primo om man vill koppla från POI-viewer...
Jag uppdaterade nyss till POIviewer 1.20 och där finns båda versionerna av iGO med som val. Så det bör nu fungera att använda igo navigation också.
//Stefan
Ok. Kunde inte testa eftersom jag inte köpt några kartor till nya igo än...
Någon som vet om problemet påtalats för poiviewers utvecklare?
Han är snabb med att åtgärda problem han vet om. De han inte har en aning om tar mycket längre tid att fixa...
Det kan ju vara iGOs fel också iofs, då kan det också dröja för de är inte alls lika responsiva.
iGo's are gone, all of them. Primo is dead and Navigation is dying! That's my impression. Probably some beautiful business arrangement.
BUT! About the future, we know nothing!
Jappe
Nu måste väl nya kartor vara på gång?