WalsanJ
FD HBK Medlem
Sv: Hymercenter Ängelholm
Det ska jag också försöka göra...
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nu får ni lugna ner er i gnället, att det skulle vara någon form av företagspolicy, finns det knappast fog för.
Det finns säkert flera anställda i nämnda företag som gör sitt bästa var dag på jobbet, trots en kanske märklig företagsledning.
De kontakter jag haft med Hymercenter gäller bara Örebro, och reservdelspersonalen, av mej får de 5av 5 möjliga.
Jag har alla gånger fått snabb och en mycket kunnig service.![]()
Sedan Jan Sigurdsson slutade som försäljare på Hymer i Ängelholm,är det bara verkstaden som är sig likt,,,,finns det egentligen någon försäljare där numera ?
Ronny i Ängelholm på verkstadssidan är bra att ha att göra med. Markus eftermarknads chef i Örebro har också varit bra. Den gamle Aner och marknadschefen Fredrik har inte gjort mig glad. Särskilt Fredrik ringer aldrig tillbaka, svarar inte på mail och svår att få kontakt med. Bedrövligt!
Varken Aner eller Fredrik har svarat på rekommenderade brev!
De har inte hämtat ut breven utan vi har fått dem i retur från Post &
Telestyrelsen.
Har placerat en del av sina kunder på "en svart lista"
Sedan Jan Sigurdsson slutade som försäljare på Hymer i Ängelholm,är det bara verkstaden som är sig likt,,,,finns det egentligen någon försäljare där numera ?
E lite nyfiken, vad krävs för att hamna på en husbilsfirma's "svarta lista" ??
Ett tips. Undvik Hymer center om det går!!!!