• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsplatser

gosjos

HBK Medlem
Inlägg
33
Kommun
Malung
HBK-Nr
9260
Medlemskap
2024
Hej.
Får det inte att funka med det nya Husbilsplatser ,i min IPad iOS 12.4.6 sidan är i stort sett tom och inget händer.
Men i min Iphone iOS 13.4.1 funkar det helt ok.
Vad kan det vara för problem..?...?
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Gå in och läs i denna tråd (med stor sannolikhet cache-problem i din padda)...

Här finns frågor och svar som sannolikt hjälper dej :)
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
I og med en oppdatering av websider så blir det oftest konflikt mellom lagrede gamle sider og de nye, så en må kvitte seg med de gamle - dette ligger i cache minnet til webleseren.
 
F

F.d. 58689

Guest
Lite synd att inte alla "knappar" för nyregistrering av husbilsplats finns med på ändring/uppdatering av husbilsplats.
Lätt att missa något, för knapparna är så bra och överskådliga!
Bara en tanke!
 

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.775
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
I og med en oppdatering av websider så blir det oftest konflikt mellom lagrede gamle sider og de nye, så en må kvitte seg med de gamle - dette ligger i cache minnet til webleseren.
Hjälpte inte att tömma cashminnet på min IPad 2. Laddade ändå upp till skärmen men det blir lika där. Tog bort all historik och startade om. Blir fortfarande samma skärm som dumpen ovan.
 
Senast ändrad:

Stig

HBK Medlem
Inlägg
1.709
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12151
Medlemskap
2024
"Husbilsplatser" fungerar inte med en iPad 2. Jag har också en iPad 2 och efter att ha kollat runt en del har det blivit klart att man får klara sig utan husbilsplatser
 
Toppen