• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsfilmer på nätet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det är fler som tittar de är ju så trevliga och kämpar på trots problem. Jag har varit 20ggr på öarna och säkert 10 på gran canaria åkte runt en del på scooter utmed västra kusten utanför puerto mogan finns det en gratis ställplats ett par kilometer norrut vid vägen norrut till Mogan.
Sir Maclean alias Laingren bor ju där sen många år och flitig skribent på facebook. Han har en karta över bra platser på öarna han har varit överallt. Han brukar hjälpa till otroligt vänlig och trevlig de brukar ha en träff utmed kusten innan puerto mogan.
Med en stor husbil blir man lite handikappad eftersom vägarna förutom stora motorvägen som går runt en stor del är ganska smala. Jo ni som hålls på Ihusbil känner väl till en del. Jo skulle gärna åka dit men sjöresan 40timmar och kostnaden 16000kr ca
Finns fler som åker där och gör filmer men agneta och marku har en väldigt mänskligt sätt att skildra det hela.

Jag startade den här tråden för jag upplevde att flera av filmskaparna ofta visade närbild på sig själva när det berättade om något de såg.
Efter att tittat på en film, ca 22 min lång, där ett par åkte till Öland. Det var mer eller mindre närbilder på filmskaparna i 15 minuter av filmens 22 minuter.
Jag började undra om jag var ensam om att tycka att det var störande att filmskaparna ofta visade närbilder av sig själva i stället för att visa det man berättade om.
Av alla gillande och av de flesta kommentarerna så visar det sig att jag inte alls var ensam om att tycka så.
Nu hoppas jag att filmskaparna läser den här tråden och tar till sig av kommentarerna och fortsätter att skapa nya filmer. De flesta filmerna visar en hel del trevlig information och slutar man med att ideligen visa närbilder på sig själva blir filmerna bra. Att man i början av filmen presenterar sig är trevligt. Dom flesta filmskaparna tänker sig väl att tjäna någon krona på filmerna och då bär man ju skapa filmer som vi tittare vill titta på.
I och med det här inlägget stänger vi den här tråden för vidare kommentarer.

Jan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen