• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsfilmer på nätet

Ja det är fler som tittar de är ju så trevliga och kämpar på trots problem. Jag har varit 20ggr på öarna och säkert 10 på gran canaria åkte runt en del på scooter utmed västra kusten utanför puerto mogan finns det en gratis ställplats ett par kilometer norrut vid vägen norrut till Mogan.
Sir Maclean alias Laingren bor ju där sen många år och flitig skribent på facebook. Han har en karta över bra platser på öarna han har varit överallt. Han brukar hjälpa till otroligt vänlig och trevlig de brukar ha en träff utmed kusten innan puerto mogan.
Med en stor husbil blir man lite handikappad eftersom vägarna förutom stora motorvägen som går runt en stor del är ganska smala. Jo ni som hålls på Ihusbil känner väl till en del. Jo skulle gärna åka dit men sjöresan 40timmar och kostnaden 16000kr ca
Finns fler som åker där och gör filmer men agneta och marku har en väldigt mänskligt sätt att skildra det hela.

Tillbaka
Toppen