Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Dyrt det med...Konstigt, jag hittade vid en snabb sökning dubbelrum centralt för 1402:- per natt och två personer.
//Michael, medlem
Allt är relativt ,vad finns att underhålla på en veteranare som min,ingen kamrem,bara byte av olja som man gör själv och då å då nya stift som är billiga .Men jag förstår att nya bilar kostar hiskelig mycket pengar i underhåll men som jag ser det är självförvålladMen vill man ha en billig hobby så är verkligen inte husbil nåt att sträva efter.
Och nu tänker jag inte på campingar och ställplatser. Utan rent underhåll och drift..
Japp så är det. Nytt är inte alltid braAllt är relativt ,vad finns att underhålla på en veteranare som min,ingen kamrem,bara byte av olja som man gör själv och då å då nya stift som är billiga .Men jag förstår att nya bilar kostar hiskelig mycket pengar i underhåll men som jag ser det är självförvållad![]()
Och oftast kreditfria som minFördelen med lite äldre husbilar är att de är mer "gör det själv vänliga"
Det var min också från dag 1.... Även om den inte räknades som äldre när jag köpte denOch oftast kreditfria som min