• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbil är ju billigt.......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ovrell

HBK Medlem
Inlägg
662
Kommun
Mark
HBK-Nr
17631
Medlemskap
2025
Men vill man ha en billig hobby så är verkligen inte husbil nåt att sträva efter.
Och nu tänker jag inte på campingar och ställplatser. Utan rent underhåll och drift..
 

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Men vill man ha en billig hobby så är verkligen inte husbil nåt att sträva efter.
Och nu tänker jag inte på campingar och ställplatser. Utan rent underhåll och drift..
Allt är relativt ,vad finns att underhålla på en veteranare som min,ingen kamrem,bara byte av olja som man gör själv och då å då nya stift som är billiga .Men jag förstår att nya bilar kostar hiskelig mycket pengar i underhåll men som jag ser det är självförvållad :)
 

Ovrell

HBK Medlem
Inlägg
662
Kommun
Mark
HBK-Nr
17631
Medlemskap
2025
Allt är relativt ,vad finns att underhålla på en veteranare som min,ingen kamrem,bara byte av olja som man gör själv och då å då nya stift som är billiga .Men jag förstår att nya bilar kostar hiskelig mycket pengar i underhåll men som jag ser det är självförvållad :)
Japp så är det. Nytt är inte alltid bra
Äldre saker är enklare i utförande därmed inte sagt att det är billigare men oftast enklare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen