F
F.d. 50069
Guest
Sv: Hur täcker ni era bilar på vintern
Wirehus!
Funkar kanon, snöfritt på husbilstaket och skyddar på sommaren!
Wirehus!
Funkar kanon, snöfritt på husbilstaket och skyddar på sommaren!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Snyggaste bilden tagen från ovan med helikopter eller.Det är underbart att har bilen i tryggt förvar hemma nära villa o garage.
Vårt wiretält är inköpt i november 08, står fortfarande med bara obetydliga mindre skador.
Göran
Jag har haft min husbil i många år, och har aldrig täckt den. En riktig husbil skall kunna klara vintern otäckt. Det gör de hos handlarna och även vintercamparna uppe i fjällen. Jag öppnar alla skåp och dörrar, lyfter upp alla dynor, samt sätter in ett antal torrbollar.
Om jag täcker husbilen med press eller liknande, bäddar jag för mögel. Så har jag gjort i över 30 år med alla husbilar, och har aldrig fått varken mögel eller någon skada.![]()