M
MatsFo
Guest
Hej,
Jag tror att jag läst allt på forumet om Net1 och inser att det är dem jag troligen måste ha när jag väl skaffar husbil (vilket jag hoppas blir snart).
Anledningen till det är att vi har tänkt åka rätt mycket med HBn och att jag då måste vara uppkopplad åtminstone några timmar varenda vardagsmorgon på grund av det jobb jag har, men det är det enda som kan stoppa oss från våra planer.
Därför har jag några frågor om Net1 som jag hoppas att jag kan få hjälp med. :
Vi kommer definitivt att ha extern antenn.
Tack /Mats
Jag tror att jag läst allt på forumet om Net1 och inser att det är dem jag troligen måste ha när jag väl skaffar husbil (vilket jag hoppas blir snart).
Anledningen till det är att vi har tänkt åka rätt mycket med HBn och att jag då måste vara uppkopplad åtminstone några timmar varenda vardagsmorgon på grund av det jobb jag har, men det är det enda som kan stoppa oss från våra planer.
Därför har jag några frågor om Net1 som jag hoppas att jag kan få hjälp med. :
- Blir det lika mycket avbrott vid färd som med vanliga 3G abb?
- Många säger att det är långsamt och det är egentligen inget problem för mitt jobb då jag mest fjärrstyr andra datorer vilket tar rätt liten bandbredd. Men ibland vill man kanske se något från t. ex. SVT-play, så frågan är hur ofta det är så långsamt att det inte går att streama normal-storleks videoklipp?
- Är det något annat man bör tänka på?
Vi kommer definitivt att ha extern antenn.
Tack /Mats