Inger o Tommy
HBK Medlem
Duschgolvet har spruckit i duschgolvet och måste lagas.
Har läst tidigare om lagning men kan inte hitta det.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har det spruckit runt avloppet+Som vanligt upplyses inget om vilken husbil det gäller och inget står i "visa min profil".Duschgolvet har spruckit i duschgolvet och måste lagas.
Vi hade en spricka i golvet i duchen. Jag lagade den med en produkt som heter Tear-aid.
Köpte egentligen den till att akutlaga kajaker med . Den har nu suttit i 2 mån och verkar hålla fint . Vi duchar ofta i bilen men det syns inget slitage på lagningen ännu. Vi får se vad som händer med tiden. Det var också enliten spricka i handfatet vid blandaren i badrummet. Den fixade jag med aquaseal blev bomtätt och syns nästan inte alls. Bäst hade det väll varit att ta det underifrån men det finns inga möjligheter att komma åt
//Anki o Tony