Marianne och Lars
FD HBK Medlem
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN
Det är verkligen intressanta och djuplodande ämnen som tas upp i detta forum.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
en bra gissning har jag fel eller om vi gissar 3000 medlemmar*50 år i snitt kanske skulle det motsvara .....150 000 år fan vad enav oss måste vara smart22,000 år tror jag.??????.
men du vet ju också hur det är Bengt-Åke .... mognar man för fort så blir man ju dötråkig och då blir man inte uppbjuden vid damernas..........Jag är 45 som det står i profilen men ser ut som 17 ....
Sen som han skrev åldern är bara en siffra och har ju inget med mognad att göra som bekant ..
snål?Du Greven!
Om man känner sig som en 20-åring och beter sig som en 90-åring och räknar två-öringar,hur gammal är man då?
hej "Stollen" du verkar ha rätt syn på saken med .... man kan få vara lite barnslig ibland en del tycker detta är larv....själv föredrar jag brännvin och falukorv ....kanske ett uppfriskande uttryck som hasse å tage hade som malte lindeman......GRÖNA SIDAN UPP
MVH Greven
ps nu är det för mycke ledighet ............
tycker inte om kola tappar tänderna då ....Du Greven!
Om du har en femöring, och du vill köpa en 5-öres,kola"seg"
vad beställer du då?
Tänderna Aaaaaaaaaaaaj!!!!!tycker inte om kola tappar tänderna då ....
// Greven
tycker inte om kola tappar tänderna då ....
// Greven
"Men öl och leverkorv dau ?
De som ä sau jäkla gött !!
Här i Skaune äder vi dä te morronmad mä lide havregrynsgröd mä sirap pau å lide grovbrö å lide leverkörv mä röbeda pau.Dä ä aina redi morronmad.
"Men öl och leverkorv dau ?
De som ä sau jäkla gött !!
Här i Skaune äder vi dä te morronmad mä lide havregrynsgröd mä sirap pau å lide grovbrö å lide leverkörv mä röbeda pau.Dä ä aina redi morronmad.