• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

F

F.d. 12156

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

HALLÅ
Webb admin har ni inget program som tar fram snittåldern på medlemmarna ,brukar ju alltid finnas en massa funktioner i dessa program:)
// Greven
 
F

F.d. 50004

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Jag blir om en månad 58 år ung. Man blir inte äldre än man känner sig.

:rolleyes:;)Lena
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

hajoh;

men Lena tjejer blir väl aldrig äldre än 27 ?:)sedan är dom evigt unga:wink:
Grattis i förskott // Greven
 
F

fjärrkontroll

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Hej greven. Alltid trevligt att läsa dina inlägg (skoja inte med damernas ålder).Själv är jag ingen ungdom, snarare övermogen sådan. Kroppen är kanske ålderstigen, men huvet känns ungt. 70-årig
fjärrkontroö
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

fjärrkontroll;

Hej på dig fjärrkontrollen jag hoppas som du att livet kan lekas lite.... som jag tror du förstår , så har jag inga problem att umgås med vare sig äldre el yngre ..... dom som vi åker mycket med ligger i 65 års åldern och dom är som du unga i sinnet:)

Det som har hänt här gott folk är att ni har skrivit in er ålder här.... och bilden blir ju lite av urvalet representativt för vår medelålder ..... FORTFARANDE FÖR NÅGRA .....Fler skriv er ålder så kan vi sedan själva se hur gamla vi borde vara..... statistiskt sett alltså.......:wink:

kostar inte skjortan att vara med i forumet ja nästan gratis :)
 
F

F.d. 16087

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Det är två saker jag avundas de yngre.
Deras ålder och självförtroende!!!!
MVH. Gunnar S (snart 62)
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

pia o gunnar & Bengt o Inga-Lill, två helt underbara inlägg!

Grevens tanke är skön på något vis... Om jag skjuter från höften, då blir
medelåldern kring 55år (ev. något högre) här inne. Vilket inte alls är förvånade,
vuxna barn har flugit ut, pensionen närmar sig med stormsteg, (om den inte redan infunnit sig), och man köper en husbil.!

Men jag tror vi kommer se en ökning av en yngre köpstark kategori som investerar i husbilar. Av det enkla skälet att det är så förbaskat roligt!
Fritt, avslappnade och skall vi sedan se miljöaspekterna med att inte åka på en/två utlandssem. med flyg/år, så finns det än mer fördelar med HB.

Sedan är vi alla olika och det går inte bara att hänvisa till ålder, med tanke på hur vissa reagerar eller inte, på våras olika sätt att skriva här inne.

Tjohopp,:wub:
Ynglingar, Åldersmän (för kvinnorna stannar vid 27?) medelålders m.fl..!

Huuuu... vilket inlägg detta blev nu då??? :twitcy:
Mvh. Magnus
 
F

F.d. 16087

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Helt fantastiskt, det här var roligt, fortsätt gubbar. Den här nivån på diskussion gillar jag rolig o harmlös. Håll den vid liv.
Från den evigt unga Gunnar S HA DE.
 
F

F.d. 7282

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Förr var jag ung och snygg, nu är jag bara OCH :twitcy:!!!

//Pär
 
F

F.d. 55256

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Provkörde en BMW 1200 GT i förra sommaren. När jag kom tillbaka med den sa säljaren " så där blå var inte avgasrören när du for" Nä Nä sa jag, men den skulle ju testas. Just då var jag inte en dag över 25 år.
Ove.G:mcride:
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Ove... Hur kändes 1200'an?
Själv kör jag omkring på en 800 Volusia...
Men den låter som en 1600'a...:wub::wub::wub:
En underbar tur från Bollebygd till Elmia senaste HB mässan.

Vart har vi Greven då? Hmmm, han är väl inte ute och busar en lördag kväll???:wink:
Fanken, vissa saker kanske man skulle blogga/chata kring??? *ler finurligt*

Puzz & Kram på Er (gamlingar) Hahahahahahahahahahah!
Va f-n ska jag säga, huuuuuuuuuuuuu, jag blir ju 44 i höst....:twitcy:
Jo!!!... > Förutom att det stundtals är riktigt kul här, vore en Flair 8000 Il trevligt! <
//MS;)
 

skoogis

HBK Medlem
Inlägg
1.040
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Men jag tror vi kommer se en ökning av en yngre köpstark kategori som investerar i husbilar. Av det enkla skälet att det är så förbaskat roligt!//

Ja det är toppen att kunna åka HB. Vi som börja men en volvo som Hb för många år sedan hyrt & sedan haft ett anta hb. Så :singing-icon:nu min ålder bara 53 år
Tror att jag var den var yngst redan förra året. Ser nu att många yngre har blivet nya medlemmar i klubben, Detta ser jag som en bra trend. ALLSÅ VÄLKOMMNA till Denna Härliga klubb.
 
F

F.d. 7282

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Ove g Om avgasrören var blåa där bak , då har du gasat ordentligt !!!!

// Pär
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 27838

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

32 var ålder´n, näst yngst än så länge.......
Borde dra ner medlet ytterligare.:)
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Nu är jag tillbaks igen klara inte tangentbordet bokstäverna flöt ihop måste nog byta leverantör huuuuuu...............:Dvärsta jag råkat ut för var när man var i 20 års åldern och vi var ute och åkte raggarbil och fick order att stanna vid några brudar och fråga om dom skulle åka med..............16-20 år var dom och svaret jag fick var DRA ÅT HELVETE GUBBJÄVEL .......KILLEN SOM SATT I JÄMTE OCH GAPSKRATTADE ...kunde inte sluta och det blev jag trackad för resten av kvällen:D ................................så helt klart:( ....man kan vara jävligt gammal i andras ögon fast man inte upplever sig själv så;)


fast skit samma.... idag är jag gift och har 4 barn som bråkar så mycket ibland.......att man funderar på om det inte hade varit bättre att va bög:D.......... //Greven
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

pia o gunnar & Bengt o Inga-Lill, två helt underbara inlägg!

Grevens tanke är skön på något vis... Om jag skjuter från höften, då blir
medelåldern kring 55år (ev. något högre) här inne. Vilket inte alls är förvånade,
vuxna barn har flugit ut, pensionen närmar sig med stormsteg, (om den inte redan infunnit sig), och man köper en husbil.!


Mvh. Magnus

Men Stollen jag skjuter inte alls från höften :cool:.... jag har ju lånat saabs superdator i linköping och räknat fram dessa siffror man skulle nästan kunna säga att dom är sadistiskt säkerställda ......ok kanske det kan slå på 10 år upp eller ner men det är ju marginellt :Dkunde dom räkna fram världens dyraste jordfräs ja då är jag nöjd....:)

// Greven
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: HUR GAMLA ÄR VI EGENTLIGEN

Greven...
Hahahahahahahahahahahahah!
Underbart!

Flabbar så frugan undrar om jag inte är "väl" stollig nu....
Tjohopp!:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:

Ps. Är det blå-röken som avgjort om man kört ordentligt,
gäller detta fler "saker" än våra hojar? Ds... *ler finurligt*
 
Toppen