F
F.d. 29078
Guest
Hej! Batteriet i bodelen har sagt upp sig. Hur kommer man åt att byta den? Vad behöver man skruva bort? Sitter under passagerar stolen. Jari

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Insexnyckel 6 mm 6 skruvar tror jag det är varav en som är en stoppskruv som är ganska svår som sitter på vänster del av stolen. Tog bort den och slängde fann den inte till någon nytta och bände bort den med kofot sitter med skruvskalle med stopp över. Numer mycket lätt att byta batterie med 6:ans nyckel och koppla bort säkerhetsbältesvarningen. Säkert mycket åsikter om detta kan man tro, kör. Tänker inte gå i klinch. OBS Skruvarna är försänkta i stolsunderredet för att känna igen dom. Se bara att lyfta ur hela stolen och lätt att komma åt, men stolen är jävligt tung med vridplattan som sitter under stolen.
Insexnyckel 6 mm 6 skruvar tror jag det är varav en som är en stoppskruv som är ganska svår som sitter på vänster del av stolen. Tog bort den och slängde fann den inte till någon nytta och bände bort den med kofot sitter med skruvskalle med stopp över. Numer mycket lätt att byta batterie med 6:ans nyckel och koppla bort säkerhetsbältesvarningen. Säkert mycket åsikter om detta kan man tro, kör. Tänker inte gå i klinch.
Hej! Har inte skruvat ännu, men ser det inte ut å va gänga på stoppskruven! Ska prova i helgen. Hör av mig hur det går.![]()